سربازی

ساخت وبلاگ

پیش از خرید این ساختمان و تبدیل آن به فروشگاه لباس کودکان , ساختمان در خیابان باغ میوه در قسمت پایین شرقی منهتن , رستوران بود و صحنه یک تیراندازی متقابل بود. مردان مسلح در حالی که مالک توسط یک تماس تلفنی از فردی که او را به قتل رسانده بود , دزدانه فرار کردند .
max فینبرگ براساس آن زندگی می‌کند , اما فقط به نام . یک خرده‌فروش کش باف در دهه هشتاد وارد شد و دوباره به یک رستوران تبدیل شد .
در قلب ایتالیای کوچک در برونکس , دو قصاب وقتی عکاس مالیات متوقف شد مطرح شد . در مجاور , در خیابان ارتور خیابان , رستورانی بود که حدود بیست و پنج سال پیش در آن باز شده بود .
رستوران , ماریو " اکنون دو ویترین را پر می‌کند . هنگامی که کارگردان فرانسیس فورد کاپولا در مورد فیلم برداری از یک صحنه قتل برای " پدرخوانده " پرسید , نه . پسرش جوزف گفت : " پدرم این جا را نمی‌خواست . "
برای نانوایی گنوم , یک ساختمان کوچک در خیابان ایست بازرسی شرقی توسط پل پلی اتیلنی بازسازی شد . زمانی که عکس مالیاتی گرفته شد , یک مغازه خرده‌فروشی در جلو به یک اسکله بارگیری برای کامیون‌های گنوم تبدیل شده‌بود .
امروز , گنوم رفته‌است و ساختمان در خانه‌های آپارتمانی پس از جنگ کوچک است . گنوم توسط یک شرکت بزرگ پخت بلعیده شد . پس از ساخت یک سازنده قاب عکس , یک فروشگاه لوازم آشپزخانه , یک فروشگاه لوازم آشپزخانه و یک فروشگاه لوازم آشپزخانه , ساختمان با یک آپارتمان اجاره‌ای در طبقه بالا به یک اتاق اجاره‌ای در طبقه بالا تبدیل شد .
هتل پلازا که در لندن افتتاح شد تقریبا ً وسط سال بود که عکاس مالیات بر نمای معروف رنسانس فرانسه متمرکز شد .
در حال حاضر, این هتل کم‌تر از یک هتل است تا زمانی که خود را به یکی از سالن‌های معروفی در تالار یا ترومن ببرد . در طول سال‌ها , میدان تعدادی از مالکان از جمله دونالد جی . ترامپ , و مانند چند هتل دیگر در نیویورک , اکنون اتاق‌های کمتری برای مهمانان دارد : یک نوسازی پایین به پایین در " ام .
یک استاد دانشگاه کنتیکت که در تاریخ مدرن ژاپن تخصص دارد , گفت : " همه اینها به گسترش بحث درباره معنای ژاپنی کمک می‌کند . " " و این امر واقعیت ژاپنی بودن را وسیع‌تر می‌کند , زمانی که برخی از صداها دارای مفهوم قدیمی نژاد ژاپنی باشند . "
لیما , یکی از کارمندان غیر انتفاعی , که به دلیل ریشه‌های مختلط خود از او حمایت می‌کرد , گفت که او از او به دلیل ریشه‌های مختلط او حمایت کرده‌است .
نتیجه انتخابات برخی از تحلیلگرانی را شگفت‌زده کرد که انتظار داشتند پس از چندین سیاست‌مدار بانفوذ از حزب حاکم در توکیو , از اوکیناوا برای مبارزه انتخاباتی استفاده کنند .
تحلیلگران گفتند که نتیجه اوکیناوا یک شکست سیاسی شرم‌آور برای ایب آبه است .
" دموکرات‌های لیبرال " واقعا ً تمام کاری را که می‌توانستند انجام می‌دادند , از قدرت ملی و بودجه و وعده‌ها استفاده می‌کردند . " این حقیقت که آن‌ها نمی‌توانند به رغم آن پیروز شوند , یک فاجعه است . "
در شمارش نهایی این کمیسیون , کمیسیون انتخابات ایالتی اکیناوا نیز اظهار داشت که در نتیجه با شکست مواجه هستیم .
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:47

هر ساختمان در هر بلوک : Time Time از دهه ۱۹۳۰ نیویورک
نوشته جیمز بارون ، ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸
در اواخر دهه ۱۹۳۰ و اوایل دهه ۱۹۴۰ ، شهر نیویورک ، عکاسان را به هر ساختمانی در هر حوزه در تلاش برای ایجاد ارزیابی‌های مالیاتی عادلانه تر و دقیق‌تر فرستاد .
در نتیجه ، بیش از ۷۰۰، ۰۰۰ نسخه سیاه و سفید از هر چیزی از آپارتمان‌های مد روز در منهتن گرفته تا این رستوران در جزیره Staten است .
این شهر به تازگی تصاویر دیجیتال گرفته بود .
عکس‌ها برنده هیچ جایزه نشدند . بنا به گفته گابریل Esperdy ، یک مورخ معماری ، آن‌ها " نه هنرمندانه و نه تکنولوژیکی " بودند .
اما مقامات شهری خواستار هنر نبودند ، آن‌ها خواهان اسناد و مدارک بودند تا توصیفات کوتاه نوشته شده هر ساختمان را در پرونده‌ها مرور کنند . برای دقت ، هر عکس نه تنها یک ساختمان ، بلکه بلوک آن و تعداد زیادی از تعداد ثبت‌شده در اسناد شهرداری را نشان می‌داد .
عکاسان ، تابلوها را با حروف و اعدادی که بین عکس‌ها تغییر کرده بودند، حمل می‌کردند .
گاهی اوقات، کسی صفحه علامت را بالا نگه‌داشته بود و قبل از این که شاتر کلیک شود از راه خارج نمی‌شد . دست‌ها ، بازوها و حتی چهره‌ها در برخی از عکس‌ها دیده می‌شوند .
هر عکسی که گرفته می‌شد به پرونده‌های مالیاتی شهر تبدیل شده‌بود . مقامات عکس زمانی که همه چیز غلط بود را رد کردند . برای مثال ، این عکس اصلی ساختمان کرایسلر بوده‌است .
و این تصویری بود که وارد پرونده‌های شهر شد ، کاری که از مکانی متفاوت گرفته شده‌بود که بیشتر ساختمان را نشان می‌داد .
هشتاد سال بعد ، عکس‌های مالیاتی یک پرتره از شهری ارائه دادند که در حال صعود از giddily به سمت آینده‌ای جدید و بلندتر ، با آسمان‌خراش‌های مانند ساختمان امپایر استیت بود .
اما همچنین زندگی روزمره را در مناطقی که در گذشته برگزار می‌شده ، مستند کرده‌است . چراغ‌های راهنمایی و رانندگی رایج شده بود ، اما در برخی از محله‌ها ، مانند این یکی در بروکلین ، کالسکه‌های کشیده اسب هنوز به دور بودند .
با دیجیتالی شدن نسخه‌های اصلی در دست ، ما به برخی از نقاط در عکس‌ها رفتیم تا ببینیم شهر چگونه تغییر کرده‌است - و این که چطور این کار را نکرده است .
نیویورک هنوز احساس درد " افسردگی " را در زمانی که عکاسان مالیاتی به کار می‌رفتند ، احساس می‌کرد ، اما همه ساخت‌وساز متوقف نشد . در این مجتمع آپارتمانی مدرن در ۲۴۰ پارک مرکزی ، هیچ نشانی پست خالی وجود ندارد .
امروز ، در میان یک دور جدید ساخت‌وساز ، ساختمان‌هایی مانند ساختمان شماره ۶۶ در ۲۲۰ مرکزی پارک شماره ۲۴۰ را تحت الشعاع قرار می‌دهند که در ۲۸ داستان دیگر چندان بلند به نظر نمی‌رسد .
مالک فعلی این خانه در جزیره Staten گفت که احتمالا ً توسط مهاجران آلمانی در دهه ۱۸۳۰ ساخته شده‌است . وقتی که سفر با کرایه قایق تصادف کرد ، جاده اصلی کنار جاده اصلی نیوجرسی قرار گرفت ، نه عوارضی پل .
امروزه ، خانه تقریبا ً شبیه به هم است ، به جز در که در دهه ۱۹۹۰ به سمت راست منتقل شد تا فضایی برای حمام فراهم شود . او گفت : " مالک ، جان سالیوان و همسرش سابقا در مان‌هاتان زندگی می‌کردند . او گفت : " این اولین خانه‌ای بود که تا به حال به آن نگاه کردیم .
در دهه ۱۹۳۰ ، محله اطراف خیابان برادوی و کلمبوس در منهتن از نظر متخصصان بسیار قابل احترام بود .
این شهر با طرح پاک‌سازی فقیرنشین ، ۱۸ بلوک را برای ساخت مرکز لینکلن برای هنرهای نمایشی با خاک یک‌سان کرد . فیلارمونیک نیویورک در سال ۱۹۶۲ به چیزی که اکنون دیوید گفن است نقل‌مکان کرده‌است .
در دهه ۱۹۳۰ ، فروشگاه سخت‌افزار مردم یک برنامه در خیابان گرینویچ در منهتن بود ، که همه چیز را از چمن‌زنی به فروش می‌رساند - انگار که در آن نزدیکی ، چمن‌ها یا ابزارهای ماهیگیری وجود داشت ، در حالی که خیابان نهم با سر و صدای زیادی تلق تلق می‌کرد .
این بلوک خیابان گرینویچ در دهه ۱۹۶۰ از نقشه ناپدید شد ، زمانی که ساخت‌وساز در مرکز تجارت جهانی اصلی شروع شد . پس از حمله ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، این بلوک به بخشی از محل سقوط هواپیما ، مرکز خرید یک مرکز ترانزیت ۴ میلیارد دلاری و مرکز خرید تبدیل شد .

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:47

آمریکا و هند ، Wary از چین ، با تقویت روابط نظامی موافقت کردند.
از چپ ، جیم mattis ، وزیر دفاع و وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo ، با وزرای امور خارجه و دفاع هند ، Sushma Swaraj و Nirmala Sitharaman در دهلی‌نو در روز پنج شنبه .
اعتبار
Manish Swarup / آسوشییتدپرس پرس
نویسنده : ماری ابی حبیب
۶ سپتامبر ۲۰۱۸
دهلی‌نو - ایالات‌متحده و هند روز پنج شنبه توافق‌نامه‌ای را امضا کردند تا راه را برای دهلی‌نو برای خرید تسلیحات پیشرفته آمریکایی و به اشتراک گذاشتن فن‌آوری نظامی حساس ، تقویت هم‌کاری نظامی خود به عنوان هر دو قدرت با توجه به افزایش چین ، هموار کنند .
جیم mattis ، دبیر وزارت دفاع ایالات‌متحده ، در یک کنفرانس خبری در روز پنج شنبه پس از این که این توافقنامه امضا شد ، گفت : " بحث مفید امروز نشان‌دهنده ارزش هم‌کاری ادامه‌دار بین دو دموکراسی بزرگ جهان است .
این کشورها همچنین قول داده‌اند که در سال آینده مانورهای نظامی ، دریایی و هوایی مشترک در هند برگزار کنند . در گذشته ، آن‌ها تمرینات مشترکی را در خارج از کشور برگزار کردند .
اما علی‌رغم handshakes دوستانه و اظهارات تملق آمیزی که آقای mattis و مایک Pompeo ، دبیر دولت ، در روزه‌ای چهارشنبه و پنجشنبه با همتایان خود در دهلی‌نو دیدار کردند، دو کشور عمیقا ً نسبت به یکدیگر بدبین هستند .
ایالات‌متحده نگران این است که چگونه هند با گسترش نفوذ خود در آب‌های اقیانوس هند و اقیانوس آرام ، به طور آشکار با چین مخالفت کند . همچنین از عدم تمایل هند به قطع روابط تجاری با ایران ناراضی است .
هند دولت ترامپ را نامنظم می‌بیند و از موانع اخیر ایالات‌متحده برای تجارت ، که تهدید به تحمیل تعرفه‌ها بر کالاهای هند و وادار کردن دهلی‌نو به واردات محصولات بیشتر آمریکایی است ، نگران است .
با این حال ، این توافقنامه مورد تحسین قرار گرفت .
Rudra Chaudhuri ، استاد ارشد کالج کینگ در لندن ، گفت : " این یک معامله بزرگ است . به یک معنا ، واضح است که باد در بادبان ایالات‌متحده - هند قوی است ، هر تفاوتی که ممکن است وجود داشته باشد."
او گفت که منشی‌های دفاع هند و آمریکا " در زمانی که کاخ سفید ترامپ متعهد به تضعیف مشارکت جهانی ایالات‌متحده است ، یک دستاورد بزرگ را کنار کشیده‌اند ."
هند برای استراتژی " جدید " هند و اقیانوس آرام " که قبلا ً به عنوان " آسیا - آرام " شناخته می‌شد ، حیاتی است - که قصد دارد نفوذ رو به رشد نیروی دریایی چین در منطقه را با بالا بردن دهلی‌نو به عنوان سنگ بنای هم‌کاری نظامی آینده کنترل کند .
اگرچه هند نگران نفوذ رو به رشد چین در منطقه است - دو نیروی نظامی در یک درگیری عصبی در طول یک منطقه مرزی مورد مناقشه در سال گذشته درگیر شدند - دهلی‌نو ترجیح می‌دهد از رویارویی با پکن جلوگیری کند . مقامات آمریکایی نگران هستند که این عدم تمایل می‌تواند از برنامه‌های واشنگتن برای تبدیل محور اصلی تلاش‌های خود برای مقابله با چین جلوگیری کند .
بودجه نظامی هند در سال جاری ۴۵ میلیارد دلار است در حالی که چین ۱۷۵ میلیارد دلار است . هند ۱۸ زیردریایی در خدمت دارد ؛ چین ۷۸ زیردریایی دارد .
دهلی‌نو با حضور فزاینده زیردریایی‌های چینی در حوزه نفوذ سنتی اش به وحشت افتاد ، و همچنان که پکن در حال strikes معاملات بندری با کشورهای اطراف هند است . دیپلمات‌های غربی و هندی نگران هستند که چین ممکن است این بنادر را که در حال حاضر برای اهداف تجاری بکار می‌رود تبدیل کند و با استفاده از بدهی بزرگ کشورهایی که پول را به این منطقه قرض داده‌است ، ناوگان نیروی دریایی پکن را فراخواند .
هدف از سفر هیات نمایندگی آمریکا در این هفته ، صاف کردن توانایی ایالات‌متحده و هند جهت هم‌کاری نظامی بود . تحت پیمان امضا شده توسط دو کشور ، توافق سازگاری و امنیت ارتباطی ، ایالات‌متحده سکوی ارتباطی با فن‌آوری بالا را به هند منتقل خواهد کرد . تا کنون ، این کشورها از طریق کانال‌های باز رادیویی ارتباط برقرار کرده‌اند .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:46

مذاکرات بین ایالات‌متحده و ترکیه بر روی کردها برای ادامه هفته آینده : بولتون
به رویترز
۱۱ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - جان بولتون ، مشاور امنیت ملی ایالات‌متحده ، روز جمعه گفت که مذاکرات روز جمعه بین ارتش آمریکا و همتایان ترکیه‌ای خود در مورد کردها و سوریه هفته آینده ، به امید تولید نتایجی که هر دو کشور می‌پذیرند ، ادامه خواهد یافت .
بولتون ، در یک مصاحبه رادیویی گفت که او ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ، و مایک Pompeo ، وزیر امور خارجه ، درک کرده‌اند که ترکیه مرتکب " آسیب رساندن به کردها نشده است که با ما در برابر شام و شام با ما مبارزه کرده‌اند ."
در روز سه‌شنبه ، بولتون پیشنهاد کرد که حفاظت از متحدان کرد Washington's یک وضعیت قبل از خروج نیروهای آمریکایی از سوریه باشد که پیش‌تر در روز جمعه آغاز شده بود. این موضوع باعث شد که رجب طیب اردوغان ، رئیس‌جمهور ترکیه ، این اظهارات را " یک اشتباه جدی " خواند .
" آنچه که هنوز در این مذاکرات نظامی به دنبال آن هستیم ، اطمینان و پروتکل‌ها و روش‌هایی است که هر کسی در مورد چگونگی وقوع این امر احساس راحتی کند . وی در مصاحبه‌ای با هیو Hewitt در مصاحبه‌ای با هیو Hewitt گفت : " ما امیدواریم که این بحث‌ها که هفته آینده ادامه خواهند داشت نتایجی را تولید خواهند کرد که در هر دو طرف قابل‌قبول هستند ."
ائتلاف به رهبری آمریکا علیه دولت اسلامی روند خروج از سوریه را در روز جمعه آغاز کرد و اعلام کرد که تصمیم گرفته‌است ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی را حذف کند . این تصمیم متحدان متحیر کننده‌ای را که در نبرد علیه دولت اسلامی به واشنگتن پیوسته‌اند ، به کرات و شام فرا خوانده بودند .
تصمیم ایالات‌متحده ، تردیدهای جدیدی را در جنگ هشت‌ساله سوریه و موجی از تماس‌ها در مورد چگونگی پر کردن خلا امنیتی حاصل از آن در بخش شمالی و شرقی سوریه که در آن نیروهای آمریکایی مستقر هستند ، تزریق کرده‌است . ترکیه قصد دارد تا مبارزه‌ای علیه نیروهای کرد که با ایالات‌متحده متحد شده‌اند را دنبال کند و دولت سوریه و دولت سوریه که تحت حمایت ایران هستند شانس خود برای یافتن یک تکه بزرگ از خاک را می‌بینند .
اوایل امسال ، رئیس‌جمهور ترامپ قرارداد هسته‌ای ایران را کنار گذاشت و تحریم‌ها علیه کشور را دوباره کنار گذاشت که در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از نیازهای نفت هند را تامین می‌کند . کسب و کاره‌ای هندی همچنین روابط عمیقی با ایران دارند .
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
آقای ترامپ به متفقین مهلت نوامبر داده‌است تا تجارت با ایران را متوقف کند و یا با تحریم‌ها مواجه شود، اما مقامات هندی گفته‌اند که این تهدیدات را نادیده می‌گیرند و به خرید نفت ایرانی ادامه می‌دهند . در اوایل این هفته ، آقای Pompeo تایید کرد که ایران در مذاکرات دهلی‌نو شرکت خواهد کرد، اما گفت که آن‌ها بخش کوچکی از مذاکرات خواهند بود .
هند همچنین قصد دارد یک سیستم موشکی antiaircraft روسیه ، اس - ۴۰۰ Triumf ، یک قرارداد ۶ میلیارد دلاری را خریداری کند که تحریم‌های اعمال‌شده توسط کنگره را در اوایل سال جاری در روسیه نقض می‌کند .
مقامات آمریکایی نشان داده‌اند که ممکن است خرید را نادیده بگیرند، اما از اتکای دهلی به تجهیزات دفاعی روسیه ناراحت هستند ، که بخش عمده سخت‌افزار نظامی هند را تشکیل می‌دهد .
واشنگتن طی سال‌ها تلاش کرده‌است که فروش نظامی خود را به دهلی‌نو افزایش دهد . فروش از نزدیک به صفر در یک دهه قبل به ۱۸ میلیارد دلار در سال آینده افزایش داشته‌است .
Nirmala Sitharaman ، وزیر دفاع هند ، روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری گفت : " هم‌کاری دفاعی به عنوان مهم‌ترین بعد هم‌کاری استراتژیک ما و به عنوان یک محرک اصلی روابط دو جانبه ما پدیدار شده‌است . "
تحریم‌های آمریکا بر روی روسیه و ایران نیز بر سر این نشست‌ها متمرکز شده‌است ، چرا که هر دو کشور معاملات بزرگ و روابط اقتصادی با هند دارند .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:46

این درجه‌دار برای پرواز یک T ۲ - ۶ یک تگزاسی در پایگاه نیروی هوایی ونس ، Okla آماده می‌شود . در سپتامبر ۲۰۱۸.Cred itu . اس . عکس از نیروی هوایی
پیش از این در سال ۲۰۱۷ ، مشکلاتی با جت T - ۴۵ نیروی دریایی موجب شورش نزدیک خلبانان مربی شد که کار آن‌ها آموزش خلبانان دانشجویی بود . در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ ، مربیان ۵۱ تا ۱۲۹ پرواز برنامه‌ریزی‌شده را به دلیل نگرانی‌های امنیتی در مورد بخش‌های فیزیولوژیکی که آن‌ها در پرواز تجربه کرده بودند ، لغو کردند . نیروی دریایی با داشتن هوانوردان ارشد برای اطمینان دادن به مربیان و دانشجویانی که این مشکلات را جدی گرفته‌اند واکنش نشان داد . براساس یک گزارش رسمی ، این بازدیدها " به خوبی در هیچ کدام از سه محل مورد استقبال قرار نگرفت " و مربیان آنچه را که آن‌ها به عنوان عدم توجه به بخشی از رهبری نیروی دریایی در تشخیص جدی بودن مشکلات و عدم فوریت در تصحیح آن‌ها درک کرده‌اند را ذکر کرده‌اند . طولی نکشید که ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی این اپیزودهای فیزیولوژیکی را اولویت ایمنی هوانوردی خود قرار داد و گفت که بدون توجه به هزینه یا منابع مورد نیاز ، این مشکل را حل خواهد کرد . هر دو نیروی دریایی و نیروی هوایی افسران عالی‌رتبه را به منظور شناسایی علل و رفع مشکلات منصوب کرده‌اند .
مقامات هر دو خدمات به دو دلیل اصلی این رویدادها اشاره کرده‌اند : نقص در سیستم که هوای اکسیژن‌دار را برای تنفس برای خلبانان فراهم می‌کند و یک سیستم کنترل محیط‌زیست که قادر به حفظ فشار هوای مناسب درون کابین خلبان نیست . اولی به بخش‌هایی از hypoxia منجر شده‌است . دومی باعث شد که برخی خلبانان از بیماری تراکم زدایی رنج ببرند ، که قابل‌مقایسه با آن چه غواصان آب‌های عمیق هستند می‌توانند تجربه کنند اگر به اندازه کافی به اندازه کافی به اندازه کافی برای نیتروژن وارد عمل نشوند و از طریق مجاری خون خود بیرون رانده شوند .
این مشاهدات در ماه گذشته در Gatwick ، دومین فرودگاه شلوغ مختل شده و باعث اختلال در برنامه‌های مسافرتی ده‌ها هزار نفر در اوایل شب کریسمس شده بود.
این حادثه منجر به حذف ۱۰۰۰ مسافر پرواز شد و بر سفر ۱۴۰، ۰۰۰ مسافر تاثیر گذاشت . این گزارش یک آسیب‌پذیری را آشکار ساخت که توسط نیروهای امنیتی و اپراتورهای فرودگاه در سراسر جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد .
ارتش به اعزام تجهیزات تخصصی فراخوانده شد و مسئولان را قادر ساخت تا به فرودگاه اطمینان دهند که برای پرواز هواپیماها امن است . گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که تکنولوژی که برای مبارزه با فروپاشی بدون سرنشین مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل سیستم بدون سرنشین طراحی‌شده اسرائیلی است.
وزیر امنیت ، بن والاس ، در اواخر ماه گذشته گفت که نیروهای امنیتی Britain's سیستم‌هایی هستند که می‌توانند در سراسر کشور برای مبارزه با تهدید هواپیماهای بدون سرنشین مستقر شوند .
گزارش‌های رسانه‌ها پیش‌تر در روز پنج شنبه اعلام کردند که وزارت دفاع ، سخت‌افزارهای anti را از Gatwick برداشته است .
Gatwick گفت که این تجهیزات جدید بیش از یک هفته است که در محل بوده‌اند . این بیانیه جزئیات بیشتری ارائه نکرد .
فرودگاه Heathrow ، شلوغ‌ترین فرودگاه ، نیز گفت که به این تجهیزات دستور داده شده‌است . او گفت که هم‌کاری نزدیکی با مقامات از جمله پلیس و نگاه به فن‌آوری مربوطه برای مبارزه با تهدید هواپیماهای بدون سرنشین داشته‌است .
براساس گزارش روزنامه تایمز ، که در ابتدا دستورها را گزارش داد ، وزیر حمل و نقل ، کریس Grayling ، روز پنج شنبه روسای پلیس ، هوانوردی و دفاع را ملاقات کرد تا درباره این موضوع بحث و تبادل نظر کند .
( رویترز ) - London's Gatwick و فرودگاه Heathrow دستور داده‌اند که پس از سه روز مختل شدن هواپیماهای بدون سرنشین در Gatwick در ماه گذشته ، خطوط دفاعی ضد drone به ارزش " چند میلیون پوند " به نیروهای نظامی درجه نظامی به ارزش چندین میلیون پوند برسد .
یکی از سخنگویان "Gatwick" در یک بیانیه ایمیلی گفت : " در حالی که من به جزئیات دقیق در مورد آنچه که داریم می‌روم ، می‌توانم تایید کنم که این سرمایه‌گذاری چندین میلیون پوند برای اطمینان از اینکه ما در سطحی معادل آن چیزی هستیم که توسط نیروهای مسلح ارائه شده‌است " .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:46

او گفت : " ما پیش از این به نیروهای نظامی ایالات‌متحده اعزام شده‌ایم و این کار را انجام خواهند داد . آن‌ها در حال حاضر در حال آماده‌سازی هستند ."
حضور ارتش در مرز جنوبی چیز جدیدی نیست . روسای جمهور دموکرات و جمهوری‌خواه چند دهه پیش به نیروهای نظامی دستور داده بودند که این منطقه را ترک کنند . رهبران جمهوری‌خواه در تگزاس ، گارد ملی را در طول حکومت اوباما صدا زدند و آن‌ها را در آنجا نگه داشتند . صدها سرباز گارد ملی در ماه آوریل به عنوان بخشی از تماس قبلی آقای ترامپ به مرز جنوبی آمریکا ، به گشت مرزی کمک کردند .
ویکتور Aguilar لوپز ( ویکتور Aguilar لوپز ) گفت که او تقریبا ً یک ماه است که در مرز در ماتاموروس ، مکزیک در حال انتظار برای گرفتن ادعای پناهندگی در ایالات‌متحده آمریکا است .
اما این اقدامات تا حد زیادی برای مردم در شهرهای مرزی و شهرهایی مانند Progreso ، McAllen و Brownsville در نظر گرفته شد . هنگامی که نیروهای گارد ملی به کاروان‌های حامل محموله در ماه آوریل رئیس‌جمهور سفر کردند ، اغلب از اتومبیل‌ها و کامیون‌ها استفاده می‌کردند تا حضورشان را ملایم‌تر کرده و به ساکنان این حس را ندهند که در یک منطقه نظامی زندگی می‌کنند .
بعضی از این invisibility اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد . مقامات گفتند که حفاظت از مرزها و حفاظت از مرزها تمرینات آموزشی مانند موردی که پنج بار در طی دو بار در سال رخ داد انجام می‌دهد ، اما زمان و مکان مناسب نزدیک عبور از مرز به نظر می‌رسد که یک استراتژی را برای بازداشت مهاجران و ادعاهای پناهندگی توصیف کرده‌است .
اما ساکنان محلی می‌گویند که چاه‌ها نزدیک به همان اندازه عمیق خواهند بود و سیستم آب عمومی شهرستان Lowndes برای مواد شیمیایی مورد آزمایش قرار نگرفته است .
دبرا Tann گفت : " ما بسیار نگران هستیم ، چون عملا ً در مجاورت پایه زندگی می‌کنم . "
Tann افزود که شوهرش اغلب از آب‌های محلی و رودخانه‌های محلی که ممکن است با مواد شیمیایی آلوده به سرطان آلوده شده‌باشد شنا می‌کند .
در پاسخ به سوالات ، یکی از سخنگویان نیروی هوایی نوشت : " از آنجا که نتایج نشان ندادند که هیچ گونه آب آشامیدنی بر روی پایگاه وجود ندارد و نشان داد که یک مسیر یا نزدیکی به منابع آب آشامیدنی غیر پایه وجود ندارد ، ما خارج از ساختمان‌ها نمونه نبودیم ."
بازرسی سایت دابینز و Robins همچنین آلودگی آب‌های زیر زمینی و آلودگی of را پیدا کرد که از bases به Chattahoochee و Ocmulgee ری منتقل می‌شوند .
اما همان طور که در مورد مو دی گفته شد نیروی هوایی گفت که تنها مجاز است به نوشیدن آب بپردازد و آلودگی را در آب آشامیدنی خودش تشخیص نداد . بنابراین ، هیچ آبی را از پایه آزمایش نکرده است .
این درجه‌دار برای پرواز یک T ۲ - ۶ یک تگزاسی در پایگاه نیروی هوایی ونس ، Okla آماده می‌شود . در سپتامبر ۲۰۱۸.Cred itu . اس . عکس از نیروی هوایی
پیش از این در سال ۲۰۱۷ ، مشکلاتی با جت T - ۴۵ نیروی دریایی موجب شورش نزدیک خلبانان مربی شد که کار آن‌ها آموزش خلبانان دانشجویی بود . در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ ، مربیان ۵۱ تا ۱۲۹ پرواز برنامه‌ریزی‌شده را به دلیل نگرانی‌های امنیتی در مورد بخش‌های فیزیولوژیکی که آن‌ها در پرواز تجربه کرده بودند ، لغو کردند . نیروی دریایی با داشتن هوانوردان ارشد برای اطمینان دادن به مربیان و دانشجویانی که این مشکلات را جدی گرفته‌اند واکنش نشان داد . براساس یک گزارش رسمی ، این بازدیدها " به خوبی در هیچ کدام از سه محل مورد استقبال قرار نگرفت " و مربیان آنچه را که آن‌ها به عنوان عدم توجه به بخشی از رهبری نیروی دریایی در تشخیص جدی بودن مشکلات و عدم فوریت در تصحیح آن‌ها درک کرده‌اند را ذکر کرده‌اند . طولی نکشید که ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی این اپیزودهای فیزیولوژیکی را اولویت ایمنی هوانوردی خود قرار داد و گفت که بدون توجه به هزینه یا منابع مورد نیاز ، این مشکل را حل خواهد کرد . هر دو نیروی دریایی و نیروی هوایی افسران عالی‌رتبه را به منظور شناسایی علل و رفع مشکلات منصوب کرده‌اند .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:45

در دهه‌های اولیه ، جت‌های جنگنده اکسیژن مایع را باخود حمل می‌کردند تا خلبان‌ها در ارتفاعات بالا پرواز کنند . اما در طول ۲۰ سال گذشته ، هر دو خدمات به سیستمی تبدیل شده‌اند که هوا را از خارج از هواپیما جمع‌آوری می‌کند و نیتروژن را از آن فیلتر می‌کند تا زمانی که به طور ایمن قابل تنفس است . این تغییر یک ویژگی ایمنی جذاب بود ، زیرا اکسیژن مایع می‌تواند یک خطر آتش‌سوزی باشد ، و سیستم جدید ، در تئوری ، یک منبع انرژی بی‌حد و حصر هوا را ارایه می‌دهد . اما سیستم جدیدتر نیز فاقد سنسورها بود تا کیفیت هوا را کنترل کند و هشدار نداشت که بتواند خلبانان را به هر مشکلی هشدار دهد . بعد از اینکه خلبانان نیروی دریایی مشکلات فیزیولوژیکی را افزایش دادند چون متراکم کننده‌های اکسیژن ، دستگاه‌ها جدا شدند و مورد بررسی قرار گرفتند . Sailors که روی سطوح هواپیما کار می‌کنند مقدار زیادی از سایش را در داخل ، از جمله آلودگی ناشی از اگزوز موتور یافته‌اند . این باعث شد که مقامات نیروی دریایی توصیه کنند که بخش‌های خاصی از سیستم اکسیژن بدون توجه به عملکرد خود به طور منظم بازرسی شوند و فیلتر نیتروژن داخلی را مجدداً طراحی کنند .
در حالی که hypoxia مشکل‌ساز است ، هم نیروی هوایی و هم نیروی دریایی به منظور کنترل کنترل‌نشده کابین خلبان ، به عنوان یک تهدید بالقوه بزرگ‌تر برای خلبان‌ها در مقایسه با هوایی که تنفس می‌کنند ، است . همانند هواپیماهای مسافربری تجاری ، معمولا ً هواپیماهای جنگی معمولا ً تحت فشار قرار می‌گیرند تا با ارتفاع ثابت در داخل هواپیما مطابقت داشته باشند، مهم نیست که آن‌ها چقدر پرواز کنند . سرتیپ ادوارد آل گفت : " بالا بودن فشار هوا در جو هواپیما ، فشار هوای خارج از هوای خارج از حد معینی می‌تواند تاثیر منفی بر روی بدن انسان داشته باشد ، بنابراین حفظ فشار ثابت و یا کم‌تر در داخل هواپیما برای سلامتی افراد داخل هواپیما مهم است " . Vaughan ، کسی که رهبری تیم عملیاتی - نیروی هوایی در پنتاگون را برعهده دارد ، می‌گوید: " همین مساله با هواپیماهای نظامی ما یک‌سان است. تفاوت این است که هواپیماهای نظامی می‌توانند به سرعت ارتفاع خود را تغییر دهند ، " در مواردی که هواپیماهای جنگی به طور منظم در حال آموزش از موشک‌ها و یا در طی یک نبرد هوایی هستند .
Vaughan گفت : " ما می‌دانیم که در اکثر خلبان‌ها در اکثر روزها ، این نوسان منجر به بروز هیچ گونه علایم نمی‌شود .
نیروی دریایی تعدادی از تدابیر برای مبارزه با مشکلات خلبان کابین خلبان ، از جمله outfitting اف / A - ۱۸ را با smartwatches های موجود تجاری که حاوی سنسورهای barometric برای هشدار به آن‌ها از مشکلات pressurization هستند ، معرفی کرده‌است . نیروی دریایی همچنین استقرار اتاق‌های hyperbaric را آغاز کرد که توسط پزشکان آموزش‌دیده ویژه در هنگام فرود بر روی ناو هواپیمابر جورج اچ دبلیو بوش و U.S.S. کارل وینسون در ژانویه ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد تا خلبانان پس از فرود بر روی کشتی به جای اینکه از نظر پزشکی به یک اتاق در ساحل منتقل شوند ، تحت درمان قرار گیرند .
با توجه به Vaughan ، نیروی هوایی متراکم کننده‌های اکسیژن اضافی برای هواپیمای آموزشی تی - ۶ خود را بازسازی کرده‌است و در حال نصب یک مدل طراحی مجدد است که به خلبان‌ها در مورد مشکلات خاص نظیر اکسیژن ناکافی یا آلودگی ذرات استفاده می‌کند و شامل نرم‌افزاری می‌شود که می‌توانند به صورت نیاز براساس داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنند ، بازنویسی شوند . طراحی جدید تکمیل‌شده و به اسکادران T - ۶ تحویل داده می‌شود . تیم Vaughan در کنار یک تیم نیروی دریایی مشابه به رهبری دریادار دریادار Fredrick R کار می‌کند . Luchtman ، که نیروی دریایی برای مصاحبه حاضر نشد . هیچ یک از این دو سرویس نگفته بودند که آیا برنامه‌ای برای رسیدگی به علایم مرتبط با hypoxia در سایر هواپیماها داشته یا نه.

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:45

خلبانان از دست دادن اکسیژن و ارتش ایده‌ای نداشتند . حالا یک اصلاح احتمالی وجود دارد .
یک خلبان در دسامبر ۲۰۱۱ در جزیره Whidbey در واشنگتن تحت یک سناریوی آموزشی hypoxia قرار می‌گیرد .
اعتبار
تایلر هیکس / نیویورک‌تایمز
نیروی هوایی ایالات‌متحده و نیروی دریایی آمریکا به نظر می‌رسد که در یک راه‌حل نسبی برای مجموعه‌ای پیچیده از مشکلاتی که سال‌ها باعث شده تا خلبانان علائم فیزیولوژیکی مضر را تجربه کنند و آن‌ها و هواپیماها را به خطر بیاندازند ، نزدیک می‌شوند . مقامات هر دو خدمات اعلام کردند که تا اوائل سال ۲۰۱۹ به جایگزین سیستم‌های تامین اکسیژن معیوب با سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید در هواپیمای آموزشی T Texan خود خواهند رفت . آن‌ها همچنین به مطالعه این مساله می‌پردازند که چگونه خلبان‌ها در مربی خود و هواپیماهای جنگی تحت‌تاثیر hypoxia قرار گرفته‌اند - شرایط فیزیولوژیکی که با سطوح پایین اکسیژن در جریان خون ایجاد می‌شود که می‌تواند منجر به کمبود تمرکز و کنترل ماهیچه ، ناتوانی در انجام وظایف حساس و در نهایت از دست دادن هوشیاری شود .
مشکلات کمبود اکسیژن و کابین خلبان در نیروی دریایی و نیروی هوایی - از جمله اف - ۲۲ Raptor ، مبارز ضربتی مشترک اف - ۳۵ ، the تی - ۴۵ ، مربی تی - ۴۵ Goshawk و اف - ۱۸ Hoet - حداقل یک دهه است . تا همین اواخر ، منشا این رویدادها ، مقامات نظامی را گیج کرد . از آنجا که بسیاری از هواپیماهای مختلف تحت‌تاثیر قرار گرفتند ، خدمات فکر نمی‌کردند که این مشکلات ناشی از یک مشکل خاص باشد . مایکل Mark ، نماینده نیروی هوایی نیروهای هوایی و نیروهای زمینی نیروهای زمینی در ماه فوریه گفت : " هیچ دلیل ریشه‌ای در رابطه با نقص طراحی یا طراحی وجود ندارد که منجر به توضیح چند حادثه فیزیولوژیکی متعدد در سراسر airframes یا در بدنه هواپیما شود " . ترنر ، یک جمهوری‌خواه اوهایو و رئیس کمیته فرعی ، گفت : " در سیستم‌هایی که این خلبان‌ها به زندگی خود اتکا دارند ، مشکلی وجود دارد " بسیاری از خلبانان جوان احساس می‌کنند که رهبران آن‌ها این قسمت را نادیده می‌گیرند ، زیرا نمی‌توانند مشکل را تکرار کرده یا یک راه‌حل آسان پیدا کنند .
در نهایت ، تحت فشار کنگره برای تغییر رویکرد خود ، نیروی هوایی یک مطالعه شش‌ماهه را به پایان رساند و در ماه سپتامبر اعلام کرد که علت ریشه‌ای این حوادث فیزیولوژیکی را مشخص کرده‌است : تغییر غلظت‌های اکسیژن مربوط به سیستم توزیع اکسیژن . در رابطه با نیروی دریایی ، این سرویس در حال توسعه یک متراکم کننده اکسیژن جدید برای هواپیما است که عموما ً با اپیزودهای ، trainer T - ۶ مرتبط است . هفته حمل و نقل هوایی در ماه اوت گزارش داد که خلبانان نیروی هوایی هواپیما در ماه‌های فوریه و جولای ۲۰۱۸ به طور متوسط هشت قسمت مربوط به hypoxia را گزارش کرده‌اند .
پس از ۱۲ حادثه جداگانه ، نیروی هوایی کل اف - ۲۲ نیروی هوایی به مدت چهار ماه پس از ۱۲ حادثه جداگانه مستقر شده بود که در آن خلبانان هواپیماهای جنگنده ۱۴۳ میلیون‌دلاری فاقد اکسیژن قابل تنفس بودند . یکی از آن‌ها منجر به سقوط مرگبار شد . تا ژوئیه ۲۰۱۲ تعداد کل این حوادث به ۳۶ مورد رسید . در نیروی دریایی ، بیش‌ترین تاثیر بر ضد بمب‌گذار جنگنده استاندارد اش ، the اف آ - ۱۸ بوده‌است . یک گزارش حاکی از آن است که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ ، خلبانان فیلم "اف - ۱۸ " آن ، نزدیک به ۵۰۰ " قسمت فیزیولوژیکی " را در پرواز گزارش کردند و اشاره کردند که چنین مشکلاتی باعث سقوط چهار فیلم مرگبار شده‌است .
به طور مشابه ، مسائل نگران‌کننده به برنامه جنگنده اف - ۳۵ ارتش حمله کردند که در آن انتظار می‌رود وزارت دفاع تا سال ۲۰۳۰ یک تریلیون دلار سرمایه‌گذاری کند . در ماه مه و ژوئن ۲۰۱۷ ، پنج هواپیمای اف - ۳۵ A که به پایگاه نیروی هوایی لوک در آریزونا گماشته شده بودند، " علائم hypoxia مانند " را در هنگام پرواز گزارش دادند ، اما موفق به فرود صحیح هواپیماهای خود شدند . تمام اف - ۳۵ A در آن پایگاه موقتا ً در نتیجه متوقف شدند .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:44

برخی از آب‌های زیرزمینی نزدیک پایگاه‌های نظامی جرجیا وجود دارند سمی هستند
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۵ ژانویه ۲۰۱۹
ATLANTA - آب زیر زمینی در نزدیکی پایگاه‌های نظامی جورجیا ، آلوده به فوم آتش‌نشانی سمی است که برای دهه‌ها از سوی نیروی هوایی ایالات‌متحده مورد استفاده قرار می‌گرفت و باعث ایجاد ترس از ساکنان در مورد قرارگیری در معرض مواد شیمیایی می‌شود .
مجله آتلانتا - قانون اساسی گزارش داد که آزمایش‌ها اخیر در سه پایگاه هوایی آلودگی محیطی گسترده آب‌های زیرزمینی را نشان می‌دهند .
متخصصان محیط‌زیست می‌گویند که آلودگی ناشی از فوم ، جوامع جورجیا را در معرض مواد شیمیایی مرتبط با سرطان و انواع دیگر مشکلات بهداشتی قرار می‌دهد .
نیروی هوایی گفته‌است که نوشیدن آب آشامیدنی برای هزاران نفر که در اطراف تاسیسات خود زندگی می‌کنند ایمن است .
اما متخصصان و ساکنان نزدیک این یافته‌ها را زیر سوال می‌برند و می‌گویند که بازبینی military's بسیار باریک بوده و نتوانسته است آب را از پایه آزمایش کند .
" با توجه به اینکه تراکم این ترکیبات بر روی سایت وجود دارد ، در طول زمان ، آن‌ها به سمت خارج از سایت حرکت می‌کنند . Jamie DeWitt ، استادیار of و سم‌شناسی در دانشگاه کارولینای شرقی می‌گوید : " هیچ آلودگی از خطوط ملک اطاعت نمی‌کند ."
نیروی هوایی در سراسر کشور از آلوده کردن آب آشامیدنی در جوامع نزدیک به پایگاه‌های خود در بیش از ده کشور دیگر اعتراف کرده‌است .
در جورجیا ، پایگاه نیروی هوایی دابینز در کاب کانتی ، پایگاه نیروی هوایی Robins در Houston کانتی و پایگاه نیروی هوایی مو دی در County Lowndes از فوم آتش‌نشانی در تمرینات آموزشی استفاده کرده و زمانی که هواپیماها سقوط کردند ، آتش گشودند .
به گزارش ژورنال - قانون اساسی ، این فوم همچنین گاهی از مخازن ذخیره‌سازی خود بیرون نشت کرده‌است. این روزنامه گزارش داد که هزاران گالن آب در زمین خیس یا در creeks و زمین‌های مرطوب شد و ماهی و imperiling را کشت که از راه‌های آبی موثر برای ماهی گیری، شنا کردن و قایق‌سواری استفاده می‌کنند .
آلودگی که با گروهی از مواد شیمیایی که به طور جمعی به عنوان مواد per و یا PFAS شناخته می‌شوند مرتبط است ، در مجموعه‌ای از گزارش‌های بازرسی سایت که سال گذشته توسط نیروی هوایی تکمیل شد ، قرار داده شد .
این گزارش‌ها نتیجه گرفتند که علی‌رغم سطوح بالای آلودگی آب‌های زیرزمینی ، خطر فوری برای سلامت انسان از طریق آلودگی آب آشامیدنی وجود ندارد .
این ادعا با بدبینی همراه بوده‌است ، به خصوص در مناطق روستایی که بسیاری از مردم بر چاه‌ها برای نوشیدن و آبیاری تکیه می‌کنند .
جان Quarterman ، Suwannee Riverkeeper در منطقه Lowndes ، جایی که مو دی در آن قرار دارد ، گفت : " همه چیز در این منطقه به آب‌های زیرزمینی بستگی دارد .
نیروی هوایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که واکنش آن به دلیل عدم تنظیم مواد شیمیایی PFAS محدود شده‌است . این دو که کانون اکثر آزمایش‌ها هستند به عنوان PFOS و PFOA شناخته می‌شوند .
نیروی هوایی گفت : " از آنجا که PFOS / PFOA بدون کنترل هستند و جورجیا یا نهاده‌ای فدرال استانداردهایی برای منابع آب غیر شرب تاسیس نکرده اند، ما نمی‌توانیم منابع دولتی را در منابع آبی مصرف کنیم ."
پایگاه نیروی هوایی مو دی در جنوب گرجستان بالاترین میزان آلودگی آب‌های زیر زمینی از سه تاسیسات جورجیا را ثبت کرده‌است که بیش از ۵، ۰۰۰ برابر سطح بازرسی است.
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
این پایگاه که به عنوان یک مرکز آموزشی پرواز در طول جنگ جهانی دوم آغاز شد، ۱۴ مایل ( ۲۳ کیلومتری ) شمال شرق of قرار دارد . It's bisected توسط شعبه بیتی ، که در نهایت به رودخانه Withlacoochee می‌ریزد . آب سطحی از پایه به سمت جنوب به خلیج گرند Swamp ، یک پناه‌گاه حیات وحش حفاظت‌شده و دومین تالاب بزرگ state's پس از the Swamp ، خانه به ماهی ، تمساح و مهاجرت پرندگان کمک می‌کند .
آزمایش‌های آب آشامیدنی Moody's آلودگی reportable را نشان ندادند . در انتشار خبری که در ماه مه گذشته منتشر شد ، این پایگاه این واقعیت را جشن گرفت که آب آشامیدنی آن‌ها امن تلقی شده‌است و تاکید کرد که چاه‌ها بیش از ۴۰۰ پا به یک aquifer حفاظت‌شده فرو می‌روند .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 268 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:43

نماینده ب . ولا . که حوزه کنگره آن شامل ناحیه تمرین آموزشی است . سفارشات از بالا به سمت خود رئیس‌جمهور می‌آیند تا این افراد در خدمت رئیس‌جمهور باشند . این یک حقه انتخاباتی است . "
ولا رای گفت اعزام نیروهای فعال ارتش به مرز یک استفاده نادرست و پر هزینه از ارتش بوده و استقرار اخیر گارد ملی نشان می‌دهد که چرا .
ولا رای گفت : " من دو ماه پیش در یک پل در زندان بودم و بالاخره گارد ملی را دیدم . " " می‌دانی آن‌ها چکار می‌کردند ? آن‌ها آب را پخش می‌کردند و به مردم کمک می‌کردند که پارک کنند . من قبلا ً آن‌ها را ندیده بودم و از آن زمان آن‌ها را ندیده بودم . "
" گرگ ابوت " , یک جمهوریخواه که در تظاهرات اخیر رئیس‌جمهور " تد کروز " در هوستون ظاهر شد , از استقرار جدید روز پنجشنبه حمایت کرد . رجب طیب گفت : " تگزاس سال‌ها است که در مرز گارد ملی داشته‌است . " " آنچه که رئیس‌جمهور تلاش می‌کند انجام دهد جستجوی راه‌حل برای یک چالش مرزی متخلخل است . "
بندر ورود به پل بین‌المللی دروازه اس .
با وجود اینکه مهاجران در این کاروان هنوز هفته‌ها از مرز دور هستند , مقامات در جنوب تگزاس مشغول آماده شدن برای ورود آن‌ها هستند .
هفته گذشته , مامور گشت مرزی در ناحیه ریو گراند در جنوب تگزاس بیشتر از شهرداران محلی , پرسنل انتظامی و دیگر رهبران منطقه‌ای را به ایستگاه گشت مرزی اعزام کرد .
بخش ریو گراند شلوغ‌ترین بخش کشور برای هراس مهاجران غیر مجاز و نماینده , مانویل پادیلا جونیور است . او این نشست را برای آمادگی برای ورود اولین کاروان به آنجا خواند . پادیلا در این جلسه به آن‌ها گفت که این کاروان می‌تواند به مرز جنوبی تگزاس برسد , اما می‌توانست در شهرهایی مانند کالیفرنیا نیز حضور داشته باشد. نگرانی‌های خاص مقامات محلی پتانسیل خطوط بلند در پل‌های بین‌المللی است , زیرا آن‌هایی که در کاروان هستند به دنبال ورود به ایالات‌متحده و درخواست پناهندگی هستند .
خواهر نورما , که در این جلسه به عنوان رهبر سازمان‌های خیریه کاتولیک دره ریوگرانده شرکت کرده بود , گفت : " تا آنجا که به ما مربوط می‌شود , ما می‌خواهیم به پل‌ها برسیم تا مردم بتوانند از بندر عبور کنند و درخواست پناهندگی کنند . " او گفت که نگرانی وجود دارد که چنین گروه‌های بزرگی می‌توانند امکانات را در امتداد مرز ایجاد کنند .
مسئولان درباره نحوه تامین کمک بهداشتی به مهاجران گفتگو کردند . و از زمان این جلسه , مقامات در حال بررسی گزینه‌هایی برای اضافه کردن مسکن‌های موقت از جمله در کلیساها هستند , زیرا فضای پناه‌گاه موقت موجود ناکافی است .
ویکتور رودریگز , رئیس اداره پلیس , که در این نشست حضور داشت , گفت که او همیشه در حال آماده‌باش برای کمک به نهاده‌ای دیگر بوده‌است . اما او مطمئن نبود که چه ماموریت باید انجام شود چون کاروان به سمت ایالات‌متحده ادامه داد و سربازان آماده استقرار شدند .
رئیس رودریگز گفت : " شما این جمله را شنیده‌اید : " این هدف متحرک است . " این حتی یک هدف نیست , بلکه فقط حرکت می‌کند . h . ~~~ h . قسمت‌های متحرک زیادی برای این کار وجود دارد و تا زمانی که ما می‌دانیم که ماموریت دوباره انجام خواهد شد , برای ما دشوار است که به آن‌ها کمک کنیم . "
رئیس گفت که اگر و زمانی که کاروان مهاجران وارد تگزاس شد , به گزینه‌های نظامی باور نداشت . او گفت : " نظر من این است که اگر شما آن فرد در کاروان در آنجا بودید و ناگهان تصاویری از ارتش در مرز می‌بینید , شما پیام را دوباره دریافت می‌کنید که نمی‌خواهید . "

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:42

در جنوب تگزاس
یک هلیکوپتر حفاظت مرزی و گمرک آسمان را در نزدیکی پلی که ایالات‌متحده آمریکا را به مکزیک متصل می‌کند , احاطه کرده‌است . , پنجشنبه .
اعتبار
روزنامه نیویورک‌تایمز در نیویورک‌تایمز
s
نویسنده : میشل فرناندز , بازیکن تیم ملی
ای .
تک آهنگ تک . یک هلیکوپتر در آسمان ابری در نزدیکی مرز روز پنج شنبه چرخ زد و با لگد بقایای آن را لگد کرد .
هشت افسر از آنجا خارج شدند, لباس پوشیدند و آماده نبرد نزدیک پل شدند که ایالات‌متحده را به مکزیک , در شهر مرزی , متصل می‌کند . آن‌ها کلاه ایمنی , جلیقه‌های ضد گلوله و لباس‌های جنگی می‌پوشیدند و روی زانوهایشان خم شده بودند و تفنگ‌های نظامی به سبک نظامی را در نقاط مختلف دور هدف قرار می‌دادند . به عنوان زنی که از بالای پل عبور کرده بود تا صحنه را روی گوشی موبایل خود ثبت کند, هلیکوپتر دوباره فرود آمد ; افسران یک خط تشکیل دادند , داخل شدند و ناپدید شدند .
اولین موج استقرار ارتش جدید در مرز جنوبی صادر شده‌است ?
نه کاملا ً.
این بالگرد و افسران با آژانس اصلی گشت مرزی , گمرک و حفاظت مرزی بودند . اما در حالی که هزاران سرباز برای استقرار در جنوب تگزاس و نقاط دیگر در امتداد مرز به عنوان بخشی از بسیج نیروهای فعال در حال انجام‌وظیفه آماده شدند , این مانور تمرینی نشانه سختگیری جدید مرز بود که به آرامی شکل گرفت و نه فقط ارتش .
مقامات در نزدیکی صحنه مانور روز پنجشنبه , دروازه‌های لینک زنجیره‌ای جدید را نصب کرده‌اند و به مقامات یک ابزار کنترل جمعیت برای اولین بار با اجازه دادن به آن‌ها , در صورت نیاز , برای قطع کامل پل به خودروها و عابران پیاده از مکزیک , نصب کرده‌اند .
این موانع جدید روز پنج شنبه باز ماندند . اما شمشیربازی اضافی , تمرینات سبک نظامی و ورود تجهیزات و گروه‌های کوچک از پرسنل ارتش در پیشروی نیروهای بزرگ مورد انتظار نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر در جنوب تگزاس یک نمایش بیشتر دیده شده‌است .
افسران از طریق یک مته در نزدیکی پل بین‌المللی پل یس, جایی که مقامات دروازه‌های حلقه - حلقه جدیدی را نصب کرده‌اند , عبور کردند .
بسیاری از جزئیات مربوط به تاریخ ورود و موقعیت واحدهای نظامی جدید نامشخص است . تعدادی از نیروها از قبل رسیده‌اند و در نزدیکی مرز تگزاس , از جمله پل‌های بین‌المللی , و هزاران نفر دیگر در یک پایگاه آماده مستقر شده‌اند . مقامات بیش از ده‌ها پایگاه را در تگزاس , کالیفرنیا و آریزونا شناسایی کرده‌اند که به عنوان مراکز لجستیکی برای آنچه به عنوان میهن‌پرستی وفادار عمل شده‌اند , خدمت می‌کنند .
در مجموع این سربازان که عمدتا ً از ارتش تشکیل شده‌اند , پشتیبانی فنی و لجستیکی فراهم می‌کنند . آن‌ها مسلح خواهند بود , اما تحت فرمان هستند که مستقیما ً با مهاجران درگیر نشوند . ترامپ در روز پنج شنبه گفت که آن‌ها اجازه دفاع از خود در برابر تهدیدها از جمله هر مهاجرانی را دارند که سنگ پرتاب می‌کنند .
مقامات گفتند که نیروهای نظامی اکنون در تاسیسات نظامی مستقر هستند چرا که دقیقا ً مشخص نیست که در مرز اهداف اصلی آن‌ها - چندین کاروان از مهاجران آمریکایی مرکزی است که اولین آن‌ها اکنون در مرکز مکزیک است .
آقای ترامپ در روز پنج شنبه این کاروان را به تصویر کشید - که شامل هزاران خانواده , بسیاری از کودکان , امید به فرار از خشونت و فقر در کشورهای زادگاهشان است - به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی . او گفت : " این مثل تهاجم است . " "

 

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:11

نیل تایسون یک اتحاد شگفت‌انگیز بین ارتش و ارتش
نیل تایسون یک سخنرانی در آستین , تک . است .
نوشته جان مک گری
ای .
گفتگویی با نیل و تایسون یک نویسنده " لوازم جانبی به جنگ : اتحاد ناگفته بین فیزیک نجومی و ارتش " .
چه نقشی در پیشبرد فن‌آوری نظامی ایفا کرده‌است و چگونه تحقیق و توسعه نظامی به نوبه خود از فیزیک نجومی بهره برده‌است ? این پاسخ قرن‌ها است , از اولین تلسکوپ خام ساخته‌شده برای شناسایی زمین در اوایل قرن بیستم تا رصدخانه در فضایی که به ما اجازه داده تا به کهکشان‌های دور نگاه کنیم . این تاریخ طولانی در " لوازم جانبی به جنگ : اتحاد ناگفته بین فیزیک نجومی و ارتش " نوشته شده بود : " یک کتاب جدید توسط نیل محمد تایسون , نویسنده و ویراستار موزه تاریخ طبیعی آمریکا در نیویورک .
تایسون و لانگ برخی از اولین دستگاه‌های نجومی و استفاده احتمالی آن‌ها از ارتش در سرتاسر دنیا را کشف کردند . به عنوان مثال , کار مهندسی و مهندسی بر روی ابزارهای پیشرفته شیشه و رویت , به برنامه ریزان و سربازان کمک کرد تا از جنگ جهانی اول بمب‌های دقیق ‌تری تهیه کنند. تلاش برای مطالعه اجسام سماوی دارای انعکاس ضعیف مانند ماه به روش‌هایی منعکس‌کننده تمایل مقامات نظامی به ساختن یک هواپیما است که بازتاب انرژی رادار نخواهد بود . در نهایت منجر به ایجاد ریاضیات شد که تکنولوژی مخفی را برای هواپیماهای جنگی امکان پذیر ساخت . امروزه , نیروهای نظامی و نظامیان , تایسون و لانگ می‌گویند , در مورد بسیاری از مسائل مشابه , مانند کشف اشیا تاریک در فضا - که برای دانشمندان ممکن است به معنای کشف یک کهکشان بالستیک برد - و مکانیک ترکیب هسته‌ای باشد , اما استفاده از آن رشته‌ها بسیار متفاوت است .
تایسون در مورد رابطه بین علم و جنگ با مجله تایمز درباره رابطه بین علم و جنگ صحبت کرد , کاری که او با یک بودجه تحقیقاتی ۱ میلیارد دلاری و چرا به نفع یک نیروی فضایی انجام خواهد داد .
در کتاب خود " نه " قهرمان و نه شریک جرم " . می‌توانی منظورت را توضیح بدهی ?
ما بمب می‌سازیم ; ما موشک می‌سازیم . فیزیک دان‌ها و رابطه آن‌ها با جنگ به خوبی شناخته شده‌است . آن‌ها بمب‌ها را می‌سازند . آن‌ها قطعا ً بمب‌های جنگ سرد را ساختند . شیمی دان‌ها , شما از تخصص خود برای ساخت بمب آتش‌زا یا عامل نارنجی استفاده می‌کنید . برای مثال در جنگ جهانی اول , آن‌ها گاز خردل را تولید کردند تا دشمنان ما را در سنگرها بیرون بکشند . زیست شناسان ممکن است سیاه‌زخم را ریشه‌کن کنند . چکار می‌کنند ? ما اندازه خود ستارگان را از طریق انفجارهای هسته‌ای اندازه‌گیری می‌کنیم . نه , ما مردم را نمی‌خواهیم . اما ما منافع مشترکی با ارتش داریم . و این یک خیابان دو طرفه است .
در گفتگو با نیل تایسون تایسون
توسط امی هارمون
آه !
به گفته کسانی که هنوز مشغول خواندن کتاب‌های چاق هستند اما با این وجود به دنبال مجرایی به کیهان هستند . " در آن کشف رازهای علوم کشف شده‌است که در مورد جهان و همچنین بسیاری از آن کشف شده‌است .
در یک مکالمه تلفنی در روز جمعه , من در مورد اینکه چرا باید به علم اعتماد کنیم صحبت کردم , در مورد اینکه چرا ما باید به علم اعتماد کنیم که به نظر می‌رسد اشتباه باشد .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:10

من به آن به عنوان یک حصار picket بین خودمان فکر می‌کنم . و هنگامی که از خیابان عبور می‌کنیم ، به نرده‌ها نگاه می‌کنند و می‌گویند ، " هی ، شماها اخیرا ً چه کار دارید ؟ " و آن‌ها به نوشته‌های منتشر شده ما نگاه خواهند کرد که مورد بررسی قرار گرفته‌اند و خواهند گفت : " ما این را می‌خواهیم " و البته آن‌ها می‌توانند آن را داشته باشند . دامنه عمومی است . ما به بالای حصار خود نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که چه چیزی به صورت سیستماتیک مورد استفاده قرار گرفته‌است و می‌گوید : " این هدف قرار دادن این سیستم واقعا ً مفید است ." اوه ، چون می‌خواهم یک کاوشگر فضایی روی یک خرده سیاره زمین بگذارم . زمین در حال حرکت است هنگامی که کاوشگر فضایی را راه‌اندازی می‌کنید ، کاوشگر فضایی در حال حرکت است و معمولا ً یک کاوشگر کوچک وجود دارد که از آن استفاده می‌کند تا هدف متحرک دیگری ایجاد کند . چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم ؟ ارتش هدایت و ردیابی سیستم‌ها را دارد . می‌توانم از آن استفاده کنم ؟ البته که می‌توانم . بنابراین نوعی مشارکت در سرمایه معنوی وجود دارد که به اشتراک گذاشته شده و نیز سخت‌افزار در هر دو طرف این حصار ساخته شده‌است . در نتیجه ما یک وسیله جانبی برای جنگ هستیم .
منبع انرژی ستاره‌ها تا دهه ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ ، یک راز بود ، زمانی که دانش خود از ستاره‌ها و تکامل ستاره‌ای را به کار بردیم . فیزیک کوانتوم در دهه ۱۹۲۰ کشف شد و ما به این نتیجه رسیدیم که یک واکنش هسته‌ای در مرکز ستاره‌ها وجود دارد . این تبدیل هیدروژن به هلیم . این دقیقا ً همان چیزی است که یک بمب H . بنابراین ارتش astrophysicists را استخدام کرد و the کامپیوتری را در جهان به آن‌ها داد و گفت : " به آن نگاه کنید ، پدیده انرژی ستاره خود را محاسبه کنید " ، در همان کامپیوتر ، افراد دیگری وجود داشتند که میزان تولید انرژی هسته‌ای را محاسبه می‌کردند . در سالن پذیرایی ، آن‌ها یادداشت‌ها را در مورد اینکه چه چیزی موثرتر و موثرتر است ، مقایسه می‌کنند . بنابراین علاقه مشترک زیادی به درک این مساله داشتیم که چگونه انرژی در ستارگان ایجاد می‌شود ، به طور مستقیم به چیزی که در طی جنگ سرد در جریان است توجه کنیم .
از طرف دیگر ، شما پروژه Keyhole دارید که در آن ارتش مجموعه‌ای از تلسکوپ را به فضا پرتاب کرد که آینه‌های بسیار دقیق و لنزهایی که به زمین نگاه می‌کردند را داشت . وقتی پروژه declassified شد ، ما گفتیم : " این کار خوبی است ، اما بیایید تلسکوپ رو به سمت بالا هدایت کنیم . آیا ما می‌توانیم یکی از آن‌ها را داشته باشیم ؟ بنابراین تلسکوپ فضایی هابل به دنیا آمد . هابل پیش از این کشف شده‌بود که astrophysicists از آن استفاده کرده و به آن دسترسی داشته باشد .
Astrophysicists به طور عجیبی همدست هستند ، چون به عنوان یک جامعه ، ما کاملا ً لیبرال و ضد جنگ هستیم . برای بسیاری از ما حس درگیری در طول جنگ ویتنام شکل گرفت . شاید این شگفت‌انگیز نباشد . اما ما این همدستی عجیب را داریم ، چون اگر چیز خوبی از ارتش بیرون بیاید ، ما از آن استفاده خواهیم کرد. اگر چیزی را که ارتش بخواهد توسعه دهیم ، آن‌ها از آن استفاده خواهند کرد . هیچ راه واضحی برای متوقف‌کردن این مساله وجود ندارد ، حتی اگر شما بخواهید .
چه شکلی خواهد بود اگر به جای یک بودجه سالیانه ۷۰۰ میلیارد دلاری ، یک دپارتمان اخترفیزیک با بودجه سالانه ۷۰۰ میلیارد دلاری داشته باشیم ؟
اگر شما پول را از ارتش بگیرید و به علم بدهید ، این انتظار وجود دارد که دانشمند به گونه‌ای به امنیت ما کمک کند که کشتی‌ها و سربازان بیشتری نباشند . چیزی که من پیش‌بینی می‌کنم ، اگر شما فقط آن بودجه را منتقل کنید ، یک مجموعه کامل از دانشمندان همه خطوط راه‌راه روی دفاع محض وجود خواهد داشت . ما می‌گفتیم : " آن‌ها این سیستم سلاح‌های موشکی را دریافت کرده‌اند . اجازه دهید یک حفاظی بسازیم که در آن غیرقابل‌نفوذ است " این روحیه ابتکار دفاع استراتژیک در دهه ۱۹۸۰ بود ، اگرچه ما می‌دانستیم که این کار آنطور که مشخص نیست کار نمی‌کند و بسیاری از دانشمندان متوجه شده‌اند که نامه‌هایی به کاخ سفید ریگان نوشته‌اند . اما واقعیت این است که هدف شریف است : ایجاد یک سیستم دفاعی که سلاح‌های ما را منسوخ کند . و شما این کار را با تعداد نیروهای مستقر کرده‌اید . شما این کار را با دانشمندان ، کارشناسان ، مهندسین و ریاضیدانان انجام می‌دهید . بنابراین بخشی از آن بودجه اختصاص‌داده‌شده به علم و فن‌آوری در حال تبدیل شدن به آن را خواهم دید .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:10

اگر توافق مورد موافقت قرار نگیرد , تا روز دوشنبه باید یک طرح پشتیبان برای پارلمان ارائه کند . گستره احتمالات زیاد , نچسب و گیج‌کننده است .
اگر معامله با حاشیه باریک شکست بخورد , ممکن است بتواند چند امتیاز از بروکسل بگیرد و برای رای‌گیری دوم به پارلمان بازگردد . اما اگر شکست یک شکست سخت باشد , این گزینه در دسترس نیست .
در حال حاضر , بریتانیا در ماه مارس اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد . نه ممکن است دولت و نه اتحادیه اروپا خواهان آن باشند که بدون توافق در محل رخ دهد - اکثر کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که یک توافق بدون توافق آشفته و اقتصادی خواهد بود .
با کمی زمان برای مذاکره مجدد , نخست‌وزیر ممکن است مجبور به درخواست از پارلمان برای به تعویق انداختن آن شود .
او همچنین می‌تواند به رفراندوم دوم نیز بگوید , گزینه‌ای که قانون گذاران امیدوارند که رای دهندگان بریتانیایی ذهن خود را تغییر دهند .
رهبر حزب کارگر , جرمی بی‌ثبات , می‌خواهد انتخابات زودهنگام را اجباری کند و به نظر می‌رسد که خواهان رای عدم اطمینان در دولت باشد .
اما وقتی اوضاع غمناک به نظر می‌رسد , در مورد آن دسته از افراد هشدار داده می‌شود . قبلا ً اینجا بوده . و قبل از آن . و , بله , قبل از آن هم . ریچارد پرز - صخره
برای کسب و کارها , فرصتی برای کسب وضوح
رای‌گیری جزئیاتی را ارائه خواهد کرد که کسب و کارها نیاز به برنامه‌ریزی عملیات‌های خود دارند, اما حداقل ممکن است این گزینه‌ها را محدود کند .
ایان اندرسون , رئیس اجرایی گروه مشاوره گروه سیسرون , هفته گذشته گفت : " هر چه این نمایش سیاسی طولانی‌تر باشد , جذابیت کم‌تر و جذابیت کمتری برای سرمایه گذاران خواهد داشت . "
در راه , غیرقابل‌نفوذ در برابر سلاح‌ها , غیرقابل‌نفوذ در برابر ویروس‌ها و غیره . این عالی است , درسته ? آن‌ها به چه سرعتی می‌توانند این کار را انجام دهند . این اقدام جدید نظامی جدید خواهد بود . و سپس , بقیه سرمایه را به سمت چیزهایی مانند بررسی کردن زندگی در اروپا [ یکی از ماه‌ها مشتری ] اختصاص می‌دهم . یک ماموریت بفرستید که از طریق یخ ذوب شود . من آن را به علوم خالص واگذار نمی‌کنم . آن را به چیزهای دیگری که علم خواهند کرد قرار می‌دهم . من شروع به کاوش خرده سیاره‌ها می‌کنم . تولد یک صنعت که پول بیشتری از پول بدست می‌آورد . چطور این کار را می‌کنی ? منظومه شمسی را به حیاط‌خلوت وارد می‌کنید . من به دنبال زندگی می‌گردم . من با یک سفینه فضایی به آنجا می‌روم . من حتی مردم را هم می‌فرستم . چون مردمی که بازگشته اند داستان‌های زیادی برای گفتن دارند و به یک نسل از کاوشگران الهام خواهند کرد . اگر ما نحوه برداشت سیارک‌ها را یاد بگیریم , می‌توانیم یکی از دلایل تکرار جنگ روی زمین را حذف کنیم . در فضا هیچ محدودیتی برای منابع وجود ندارد .
مگر برای نفت ?
نه , نه , نه , نه . این جمله اشتباه است . نفت خام نیست , بلکه نفت است . در فضا , محدودیتی برای دسترسی شما به انرژی وجود ندارد . این چیزی است که شما می‌خواهید . زمانی که تمام انرژی خود را به روش‌های دیگری منتقل می‌کنم , چه کسی در مورد نفت چه کسی را خر می‌کند ? باید از آنچه فکر می‌کنید یک منبع استراتژیک است , بازگردید .
آیا ایالات‌متحده به نیروی فضایی نیاز دارد ? موافقی ?
من از این ایده تعجب کردم . ما همیشه فضا به عنوان جز نیروی هوایی داشتیم , پس حالا این فقط زیر یک چتر قرار می‌گرفت . و ممکن است چند چیز اضافه کنید . من در مقابل حمله شهاب به دفاع خواهم رفت و شاید بقایای فضا را پاک‌سازی کنم . می‌دانید , به آن‌ها کاره‌ای اضافی بدهید .
این یک تغییر حسابداری برای بسیاری از آن است و فعالیت‌های فضایی نیروی هوایی را به دسته خود منتقل می‌کند . سخنرانی‌های ارایه‌شده در مورد آن , به ویژه از جانب معاون رئیس‌جمهور , عضلات بسیاری داشت . اما واقعا ً فضا برای جمع‌آوری اطلاعات دفاعی است . شما در فضا اسلحه نخواهید داشت ; شما باید ماهواره‌های جاسوسی داشته باشید . تا آن اندازه , فضا در حال گسترش است .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:09

اگرچه بسیاری از کسب و کارها در حال آماده شدن برای بدترین حالت هستند - با سقوط از اتحادیه اروپا بدون توافق در مکان - آن‌ها نیز در مقابل آن ابراز هشدار کرده‌اند .
کارولین Fairbai ، مدیر کل اتحادیه صنعت بریتانیا ، هفته گذشته گفت : " هیچ اشتباهی نکنید ، معامله را نمی توان " مدیریت " کرد .
دولت تلاش کرده‌است ، که عمدتا ً ناموفق بوده‌است، تا نگرانی عمومی در مورد یک سناریو بدون توافق را کاهش دهد . هفته گذشته باعث ایجاد یک ترافیک مصنوعی برای آزمایش نحوه مدیریت اخلال در مرز ، ورزشی که به طور گسترده مورد تمسخر قرار می‌گرفت ، ایجاد کرد .
تولید کنندگان از این می‌ترسند که یک خروج بدون معامله به تولید فقط در زمان منجر شود ، که بر بخش‌هایی از مرز عبور می‌کند و در عرض چند دقیقه به مجلس می‌رسد . - Tsang
تصویر
یک نشانه ضد Brexit در نزدیکی مرز بین ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند وجود دارد . قرارداد با بروکسل به ایرلند شمالی نزدیک‌تر خواهد بود تا با باقی ماندن Britain.Cred itPaulo دوس سانتوس برای نیویورک‌تایمز
این معامله از چندین جهت به آتش کشیده شده‌اس
اعتراضات زیادی به لایحه Brexit وجود دارد که روشن می‌سازد که هیچ رویکرد برای ترک اتحادیه اروپا چیزی نزدیک به حمایت اکثریت ندارد .
محافظه‌کاران طرفدار سرسخت استدلال می‌کنند که این معامله بیش از حد به قوانین تجارت اروپا برای آینده نزدیک ارتباط دارد . بسیاری بر این باورند که یک خروجی بدون توافق از بلوک ترجیح داده خواهد شد .
پیمان ۱۹۹۸ که صلح را به ایرلند شمالی آورد ، جابجایی آزاد کالاها و مردم بین آن بخش از بریتانیا و جمهوری ایرلند ، یکی از اعضای اتحادیه اروپا را تضمین می‌کند . اما بسیاری از محافظه‌کاران ، و حزب اتحاد دموکرات ، یک گروه کوچک در ایرلند شمالی متحد با دولت ترزا در ماه مه ، با هدف حمایت از این تضمین مخالفت کردند .
این معامله که خانم می در بروکسل انجام داد شامل یک " backstop " است که ایرلند شمالی را از نزدیکی با بقیه بریتانیا در صورتی که دو طرف نتوانند تا پایان سال ۲۰۲۰ به یک توافقنامه بلند مدت برسند ، به این گروه بسته خواهد بود . منتقدان می‌گویند که این کار به طور موثر بریتانیا را به دو قسمت تقسیم می‌کند .
قانونگذاران متعددی در بسیاری از احزابی وجود دارند که با Brexit در هر شکل مخالف هستند و خواهان برگزاری رفراندوم دوم هستند. و خانم ماه مه ، حزب مخالف حزب کارگر فرصت‌طلبی سیاسی را با مخالفت با هر چیزی که دولتش می‌کوشد انجام دهد متهم کرده‌است . ریچارد پرز - Pena
او یک ستاره درخشان در این فصل از Brexit است که به طور متناوب با reviled و adored و اغلب در صفحات اول روزنامه مصور است: جان Bercow ، رئیس مجلس عوام . کار او ، به عنوان بالاترین مقام در این اتاق ، این است که بر بحث‌ها و در اغلب موارد ، برای خفه شدن اعضا نظارت داشته باشد .
این نقش باید به شدت بی‌طرف باشد .
اما اقای Bercow - به راحتی با موهای نرم و and his قابل‌تشخیص است - حالا خود را در جایگاه داوری می‌بیند که یک تماس بحث‌برانگیز در دور اول ضربه‌زنی پیدا می‌کند که می‌تواند کل بازی را به پایان برساند.
هفته گذشته ، یکی از اعضای پارلمان پیشنهاد کرد که نخست‌وزیر ترزا در عرض سه روز برگردد تا اعلام کند که اگر قرارداد اصلی رد شود ، دولت چه خواهد کرد . او قبلا ً ۲۱ روز وقت داشت که تصمیم بگیرد .
با قوانین سری پارلمان ( که اغلب به معنای " فوری " وابسته بود ) ، آقای Bercow باید آن اصلاحیه را رد کرده باشد . اما او این کار را نکرد . و پارلمان آن را با حاشیه باریکی به تصویب رساند .
این تصمیم ، تعادل قدرت را از سوی دولت خانم ماه مه به پارلمان داد و به قانونگذاران اجازه می‌دهد که در این زمینه با جایگزین‌ها اقدام کنند .
و آقای Bercow هنوز هم ممکن است این کار را انجام ندهد . مفسران گفتند که از زمانی که این سخنگو شاه چارلز اول را در سال ۱۶۴۲ به چالش کشید ، تحلیلگران می‌گویند که این می‌تواند تبدیل به most تغییر در روابط بین دولت و پارلمان شود . - بنیامین Mueller

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:09

بروکسل منتظر است و با احتیاط تماشا می‌کند .
درام - روانی - روانی و سیاسی - باعث شد که رهبران اتحادیه اروپا خشک و وحشت زده شوند . ۲۷ کشور عضو دیگر ملاحظات سیاسی داخلی خود را دارند ، اما رای‌گیری در لندن در روز سه‌شنبه بسیار مهم است .
اما افراد کمی احساس می‌کنند که این کار هر نوع نتیجه‌گیری را به همراه خواهد داشت . بسیاری انتظار دارند که نخست‌وزیر Theresa ماه مه ، اگر او زنده بماند ، برای گفتگوهای بیشتر به بروکسل باز گردد و سپس احتمالا ً درخواست کند که کناره‌گیری خود را به تعویق بیاندازد .
به نظر می‌رسد که مقامات اروپایی خوش بین هستند که ۲۷ ایالت دیگر به اتفاق آرا به یک تمدید موافقت خواهند کرد ، تا زمانی که یک حس وجود دارد که بریتانیا در مسیر رسیدن به توافق قبل از انتخابات پارلمان اروپا در ماه می است.
حتی اگر برخی فکر کنند که ممکن است به اندازه کافی بازار را تکان دهد تا بریتانیا تجدید نظر کند ، هیچ‌کس خواستار " معامله " خیر " نیست . بروکسل به شدت بر این باور است که آنچه که واقعا ً برای یک رابطه بلندمدت اهمیت دارد ، مذاکراتی است که به دنبال آن خواهد بود .
بسیاری از رهبران اروپایی خواستار ماندن بریتانیا هستند ، اما آن‌ها از تردید انگلیسی‌ها راضی هستند . و بسیاری می‌ترسند که خانم می کنترل نتیجه را از دست داده باشد . استیون Erlanger
بازارهای مالی از نزدیک شاهد واکنش‌ها هستند .
پوند اغلب لطمه خبر بد Brexit را تحمل می‌کند، هر چند که اخبار خوب نیز افزایش‌یافته است .
با مذاکره با بروکسل که احتمالا ً در روز سه‌شنبه در پارلمان رد شد ، بسیاری از سرمایه گذاران بر حاشیه رای‌گیری متمرکز شده‌اند و این احتمال که بریتانیا ممکن است اتحادیه اروپا را بدون هیچ معامله‌ای رها کند .
نایجل گرین ، موسس گروه deVere ، یک شرکت مشاوره‌ای مالی ، گفت : " اگر این لایحه تصویب نشود ، استرلینگ و دارایی‌های مالی انگلستان احتمالا ً تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت چرا که این انتظار است - بازارها آن را قیمت‌گذاری کرده‌اند " .
اگر نشانه‌ای از یک Brexit یا یک انتخابات پارلمانی جدید وجود داشته باشد ، پوند می‌تواند آسیب ببیند . اما در همان زمان ، اگر خانم می ‌توان زمان خرید را داشته باشد و نشان دهد که قصد دارد دوره مذاکره را تمدید کند و یا موضع ملایم‌تر تری در مورد Brexit اتخاذ کند ، می‌تواند افزایش یابد . - Tsang
ایرلند با بیش‌ترین سهم خود را برای بدترین‌ها آماده می‌کند
نخست‌وزیر لئو Varadkar از ایرلند روز دوشنبه گفت که او خوش بین است که توافقنامه ای برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا حاصل شود ، اما گفت که دولت او به آماده‌سازی برای یک معامله بدون هرج و مرج ادامه خواهد داد .
به غیر از خود بریتانیا ، هیچ کشوری به اندازه ایرلند در خطر نیست . بریتانیا بزرگ‌ترین شریک تجاری آن است و بسیاری از کالاهای اروپایی از طریق بریتانیا به ایرلند وارد می‌شوند .
The بخش نخست‌وزیر ترز ماه مه ، " backstop " برای حفظ حرکت آزاد مردم و تجارت در طول مرز ایرلند با ایرلند شمالی است . مردم در هر دو طرف مرز این آزادی را گرامی می‌دارند و یک Brexit ناشیانه می‌تواند آن را در معرض خطر قرار دهد .
آقای Varadkar به خبرنگاران در دوبلین گفت : " امیدوارم رای موافق باشد ، که موافقتنامه کناره‌گیری توسط وست مینیستر تصویب خواهد شد و ما می‌توانیم مستقیما ً در رابطه با روابط آینده شرکت کنیم . "
او هشدار داد که داروهای خاص ممکن است در یک قرارداد بدون قرارداد کاهش یابد و گفت که دولت باید برای چنین امکاناتی آماده باشد .
وی گفت : " من قصد ندارم به شما بگویم که همه چیز خوب خواهد بود .
قبل از رای‌گیری در روز سه‌شنبه ، وزیر امور خارجه ایرلند ، سیمون Coveney ، گفت که کشورش باید بر Brexit مسلط باشد .
وی گفت : " پس از آن ، ما وضعیت را ارزیابی خواهیم کرد ."

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:08

Brexit رای : تنها چند ساعت برای رفتن ، پارلمان ، عقب‌نشینی پارلمان
قانونگذاران بریتانیا ، نخست‌وزیر "ترزا " را در ماه مه پیشنهاد کردند که به اتحادیه اروپا پیشنهاد طلاق داده شود . سرنوشت of در این خط است و بسیاری انتظار دارند که برنامه او defeated.Publ ished OnJan باشد . ۱۵ مارس ۲۰۱۹ CreditCreditDaniel لئال گارسیا / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
نویسنده : نیویورک‌تایمز
۱۵ ژانویه ۲۰۱۹
برای بریتانیا ، رای‌گیری بزرگ سرانجام در اینجا برگزار می‌شود .
بعد از دو سال و نیم مذاکره ، بحث ، پیش‌بینی‌های و موضع‌گیری مجلس، پارلمان در نهایت در روز سه‌شنبه بر روی لایحه‌ای تصمیم‌گیری خواهد کرد که شرایط خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را دیکته می‌کند ، یکی از مهم‌ترین رای دهندگان احتمالا ً در شغلشان شرکت خواهند کرد .
* نخست‌وزیر "ترزا May" در تلاش برای متقاعد کردن پارلمان و بریتانیا است - که معامله طلاق او با بروکسل بهترین راه برای پیش رو است . اما او این فروش را نکرده است . انتظار می‌رود مجلس عوام این معامله را با اختلاف زیادی شکست دهد و هیچ‌کس مطمئن نیست که بعدا ً چه خواهد شد .
چیز زیادی در خطر است : جای بریتانیا در اروپا ، آینده اقتصادی آن و احتمالا ً بقای دولت محافظه‌کار خانم می .
بحث در اواخر بعد از ظهر باید پایان یابد ، با رای‌گیری که قرار است ساعت ۷ بعد از ظهر در لندن ( ۲ بعدازظهر شرقی ) شروع شود . چهار اصلاحیه برای این توافقنامه قبل از رای‌گیری در مورد خود لایحه در نظر گرفته خواهد شد .
* با فرض اینکه معامله اتفاق نیفتد ، خانم ماه مه باید تا روز دوشنبه با یک برنامه پشتیبان به پارلمان بازگردد . اگر هیچ چیزی تا ۲۹ مارس تصویب نشود ، بریتانیا یک حرکت غیر قراردادی از بلوک که می‌تواند خطرات شدید اقتصادی را ایجاد کند ، ایجاد خواهد کرد . ( بسیاری از قانونگذاران از این موضوع نگران هستند . رای دهندگان خیلی زیاد نیستند .)
یک مشاجره طولانی ، دامن نهایی خود را شروع کرد
در پایان ، آخرین روز مناظره ، با جفری کاکس ، دادستان‌کل ، در مورد پرونده دولت آغاز شد .
معمولا ً، یک قانونگذار در آن جایگاه با نیمکت‌های مخالفان روبه‌رو خواهد شد، اما آقای کاکس به طور مکرر برای سخنرانی در طرف محافظه‌کار سخنرانی کرد و نشان از این موضوع داشت که چگونه با روبرو شدن با دولت مواجه است .
آیا ما نظم را انتخاب می‌کنیم ، یا آیا ما هرج و مرج را انتخاب می‌کنیم ؟ او پرسید : " شما چه بازی می‌کنید ؟ تو بچه در زمین‌بازی نیستی ."
آقای کاکس که یک وکیل دادگستری محترم است ، دارای صدای پررونق و مهارت‌های بیانی نیرومند است ، اما تصویری را انتخاب کرد که ممکن است از آن پشیمان باشد. او گفت که این توافقنامه شبیه به airlock است که دو کپسول فضایی را به هم پیوند می‌دهد - توقف کوتاهی در راه به توافق بلند مدت با اتحادیه اروپا .
در عرض چند دقیقه ، مخالفان این استعاره را کشف کردند .
 "هیلاری Benn " ، یکی از اعضای حزب کارگر و رئیس کمیته Brexit این خانه ، گفت : " در طرف دیگر ، خلا کامل است . "
دومینیک Grieve ، یک نماینده محافظه‌کار مجلس، گفت : " ما یا به عنوان یک ملت در فضای منفی خفه خواهیم شد یا وقتی که سرانجام در باز شد ، متوجه خواهیم شد که این منظره به دل‌خواه ما است " - - "ریچارد پرز - Pena"
این لایحه طولانی منتظر چشم اندازه‌ای کم‌نور است
از ژوئن ۲۰۱۶ ، زمانی که ۵۲ درصد از رای دهندگان بریتانیایی همه‌پرسی برای ترک اتحادیه اروپا را تصویب کردند، همه چیز در روز سه‌شنبه برای رای‌گیری ساخته شد . این لایحه روابط تجاری و مهاجرت بین بریتانیا و بلوک را تا پایان سال ۲۰۲۰ تعیین خواهد کرد، در حالی که یک توافقنامه دائمی مذاکره می‌شود .
مدت‌ها قبل از اینکه قانونگذاران به بحث درباره لایحه نخست‌وزیر ترزا در ماه دسامبر بپردازند ، به نظر محکوم به فنا به نظر می‌رسید .
او یک ماه رای خود را به تعویق انداخت ، به جای روبرو شدن با یک شکست تحقیر آمیز ، همانطور که سعی داشت وعده‌های جدید را از بروکسل به دست آورد . اما حساب دیفرانسیل و انتگرال پارلمان تغییر نکرده است .
حزب محافظه‌کار خانم ماه مه به این برنامه تقسیم شده‌است - یکی از whips او دوشنبه استعفا داد تا بتواند علیه آن رای بدهد ، آخرین مورد در یک رشته بلند استعفای مرتبط با Brexit - و احزاب مخالف به شدت مخالف آن هستند . ریچارد پرز - Pena
[ ترز ماه مه scrambles ) تا لایحه خروج از اتحادیه اروپا را از شکستی خردکننده پس‌انداز کند .
بعد چه اتفاقی می‌افتد ؟
با تصویب لایحه نخست‌وزیر ترزا در ماه می که انتظار می‌رود از دست برود ، سوال حاکم بر سیاست بریتانیا این است : گام بعدی چیست ؟

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:08

دو طرف در ماه گذشته با مبادله زندانیان و آتش‌بس در Hodeida ، بندر ورودی بخش اعظم کمک‌های بشر دوستانه به یمن موافقت کردند تا به مردم کمک کنند تا به خطر قحطی دست یابند .
درگیری تا حد زیادی در Hodeida فروکش کرده‌است ، اما پیشرفت در عقب‌نشینی کند بوده‌است . رئیس کمک‌های بشر دوستانه سازمان ملل در روز چهارشنبه شورشیان را به مسدود کردن تدارکات انسان‌دوستانه از مناطق تحت کنترل آن‌ها به مناطق تحت کنترل دولت متهم کرد .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین باعث ایجاد نگرانی‌های جدید در مورد نفوذ Iran's در درگیری شد . مقامات ائتلاف ، روزنامه نگاران را نشان داده‌اند که مجموعه‌ای از هواپیماهای بدون سرنشین را نشان داده‌اند که در ابتدا با مدل‌های فوم پلاستیکی که ممکن است توسط کیت سرگرمی ساخته شود و یکی از آن‌ها در آوریل شبیه به یک هواپیمای بدون خلبان ایرانی است ساخته شد ، نشان دادند که پیچیدگی رو به افزایشی را نشان می‌دهند .
طبق گفته گروه تحقیقاتی مبارزه با مناقشه Armament ، این هواپیماهای بدون سرنشین به داخل آرایه رادار باتری‌های موشکی Patriot سعودی پرواز کرده و آن‌ها را از کار انداخته و اجازه می‌دهد که موشک‌های بالستیک خود را به داخل کشور پرتاب کنند .
ایران توسط آمریکا و سازمان ملل متحد به تامین فن‌آوری موشک‌های بالستیک و سلاح به the متهم شده‌است که تهران آن را انکار می‌کند .
یکی از آن‌ها به پارلمان تضمین خواهد داد که رای‌گیری آینده را ادامه خواهد داد یا خیر . مشخص نیست که این اصلاحیه به دیدگاه بروکسل در مورد این معامله تاثیر خواهد گذاشت . - بنیامین Mueller
کسب‌وکار از این معامله پشتیبانی می‌کند، اما می‌گوید که دولت به برنامه ب نیاز دارد .
کنفدراسیون صنعت بریتانیا که نماینده ۱۹۰، ۰۰۰ کسب‌وکار بود ، حمایت خود را از معامله نخست‌وزیر ترز ماه مه در روز سه‌شنبه اعلام کرد ، اما گفت که انتظار می‌رود که اگر لایحه شکست بخورد ، دولت یک راه‌حل جایگزین داشته باشد .
جان آلن ، رئیس این گروه ، به بی‌بی‌سی گفت : " اکثر شرکت‌های تجاری مایل به دیدن این معامله هستند ، اما ما باید واقع‌بین باشیم ، اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق بیافتد و ما فردا صبح در یک وضعیت جدید خواهیم بود ."
او گفت : " این وضعیت یک وضعیت اضطراری ملی خواهد بود . ما تنها ۷۰ - ۷۰ روز دور از سقوط از اتحادیه اروپا هستیم که هر روز در مورد به تعویق انداختن سرمایه‌گذاری و نقل‌مکان به اروپا تصمیم‌گیری می‌کنند ."
 " آقای آلن " هشدار داد : "یک خروجی بدون معامله " آسیب جبران‌ناپذیری به اقتصاد انگلستان خواهد زد . "
در این هفته ، C.B.I. و شرکت مشاوره PwC ( PwC ) گزارش دادند که بررسی سه‌ماهه آن‌ها از صنعت مالی نشان داد که حجم کاری انجام‌شده در لندن برای اولین بار در پنج سال گذشته کاهش‌یافته است . Amie Tsang
یک سری از رای‌های کوچک‌تر پیش از این قرار خواهد داشت
قبل از اینکه نخست‌وزیر "ترزا " در شب سه‌شنبه رای بدهد ، اقدام مجلس در مورد اصلاحات پیشنهادی در این لایحه خواهد بود . بیش از ده دوازده نفر را معرفی کردند که برخی از آن‌ها توافق کردند و برخی دیگر آن را به میزان قابل‌توجهی تغییر دادند و هنوز برخی دیگر می‌خواستند آن را بکشند .
اما سخنگوی مجلس ، جان Bercow ، که آزادی عمل گسترده‌ای برای رد اصلاحات دارد ، سه شنبه بعد از ظهر حکم داد که تنها ۴ مورد در نظر گرفته خواهد شد.
دو مورد از چهار اصلاحیه که توسط رهبران اپوزیسیون معرفی شده‌اند مشابه هستند : آن‌ها معامله خانم می را آغاز خواهند کرد در حالی که یک راه " عدم توافق " و ارتکاب به دنبال گزینه‌های دیگر را رد می‌کنند .
دو مورد دیگر ، مشابه هم مشابه یکدیگر ، به بریتانیا اجازه خروج یک جانبه به طور یک جانبه را می‌دهد ، که به طور موثر این معامله را می‌کشد ، زیرا بروکسل این شرایط را غیرقابل‌قبول می‌داند .
آقای Bercow با افزودن سوخت به اتهامات محافظه‌کاران مبنی بر اینکه وی یک داور بی‌طرف نبوده است ، اصلاحاتی را که دولت از آن حمایت کرده‌است ، رد کرد .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:07

کشته شدن ۶ تن در اثر انفجار بمب در " رژه نظامی یمن " در رژه نظامی یمن
صنعا ، یمن - یک هواپیمای حامل بمب که توسط شورشیان شیعه Yemen's راه‌اندازی شد ، طی یک رژه نظامی در روز پنج شنبه برای ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی منفجر شد و دست‌کم شش نفر را در حمله‌ای علنی تهدید کرد که منجر به ایجاد صلح با میانجیگری سازمان ملل متحد در فقیرترین کشور جهان عرب شد .
حمله به پایگاه هوایی Al ، عدم تمایل شورشیان Yemen's Houthi به توقف جنگ در جنگ داخلی را نشان داد ، حتی اگر معامله صلح ماه گذشته در سوئد بین آن‌ها و Yemen's دولت شناخته‌شده بین‌المللی را نقض کند .
حمله Houthi در نزدیکی شهر بندری عدن با نوع هواپیماهای بدون سرنشین جدید ، پرسش‌هایی را در مورد نقش احتمالی در مسلح کردن شورشیان با استفاده از فن‌آوری هواپیماهای بدون خلبان و موشک‌های بالستیک ، به مدت طولانی توسط تهران و کارشناسان سازمان ملل که این سلاح‌ها را به جمهوری اسلامی متصل می‌کنند ، مطرح کرد .
این حمله سربازان حامی دولت را که کشتگان و زخمی‌ها را حمل می‌کردند ، شوکه کرد . به گفته مسئولان ، همه قربانیان نیروهای دولتی بودند .
محمد علی ، سرباز سپاه دوم که از این رژه محافظت می‌کند ، گفت : " ما تحت‌تاثیر این تصور بودیم که ائتلاف کنترل شدیدی بر روی حریم هوایی دارد و هیچ راهی وجود ندارد که Houthis بتواند هواپیماهای بدون سرنشین یا هواپیما برای حمله به ما در جنوب ارسال کند ."
سخنگوی ارتش یمن ، محمد al ، در طی رژه ، با عکس‌هایی از روسای جمهور Yemen's و ابوظبی و امیران ولیعهد عربستان‌سعودی که پشت سر او بودند صحبت می‌کرد ، زمانی که صدای ناله بلند توجه او و دیگران را جلب کرد. یک لحظه بعد ، هواپیماهای بدون سرنشین بالای سرمان منفجر شدند، به طرف او پرتاب شدند و بقیه با ترکش روبرو شدند.
در هرج و مرج و هرج و مرج ، سربازان یک رفیق به شدت مجروح را باخود بردند . گروهی از خون در مقابل صندلی‌های مخمل که برای مقامات عالی‌رتبه نظامی کنار گذاشته شده بود جمع شده‌بودند .
به گفته مسئولان پزشکی ، دست‌کم شش نفر کشته شدند . به گفته مقامات یمنی ، محمد صالح Tamah ، معاون رئیس ستاد ارتش ، محمد صالح al ، فرمانده ارشد ارتش و محمد - ، فرمانده ارشد نظامی ، از جمله زخمی‌ها هستند . همه مقامات با شرط ناشناس ماندن به این دلیل که اجازه صحبت با روزنامه نگاران را نداشتند ، صحبت کردند .
The بلافاصله مسئولیت حمله در استان جنوبی of را بر عهده گرفت که در آن نیروهای ویژه ایالات‌متحده یک‌بار جنگ بدون سرنشین خود را علیه شاخه القاعده رهبری کردند .
اگرچه این حمله از نظر فنی در ماه گذشته برای بندر of از نظر فنی مورد مذاکره قرار نگرفت ، اما امیدوار بود که این معامله در نهایت منجر به افزایش کلی جنگ شود .
معمر al ، وزیر اطلاعات of که در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته می‌شود ، گفت : " یکبار دیگر این موضوع ثابت می‌کند که شبه نظامیان criminal Houthi آماده صلح نیستند و آن‌ها از صلح سو استفاده می‌کنند . در اینجا شبه نظامیان Houthi حامل مواد منفجره هستند تا به جهان ثابت کنند که آن‌ها در مورد صلح جدی نیستند و آن‌ها فقط زبان زور را درک می‌کنند ."
دولت این حمله را " پیام بی‌اعتنایی آشکار به جامعه بین‌المللی و عدم پذیرش کامل تلاش‌های صلح " توصیف کرد و گفت که سازمان ملل را به " سکوت و ملایمت خود " نسبت به " Houthis " متهم کرده‌است و گفته‌است که شورشیان را تشویق کرده‌است که " اقدامات وحشیانه و تهاجمی " را ادامه دهند … و امنیت منطقه را تهدید کنند ."
یحیی al ، سخنگوی نیروهای وابسته به Houthi ، حمله هواپیماهای بدون سرنشین را پاسخ به تداوم حملات هوایی و هدف قرار دادن شهروندان بیگناه و افزایش مزدوران در تمام خطوط مقدم خواند ."
یمن در سال ۲۰۱۴ زمانی که شورشیان پایتخت صنعا را دستگیر کردند ، درگیر جنگ داخلی شد . ائتلافی به رهبری عربستان‌سعودی در مارس ۲۰۱۵ وارد جنگ شد ، چرا که نیروهای دولتی آماده از دست دادن عدن تا صعود Houthi هستند . ایالات‌متحده علی‌رغم حملات هوایی اش به غیرنظامیان ، سال‌ها از این ائتلاف حمایت کرد و تازه به تازگی پس از قتل جمال Khashoggi ، مقاله‌نویس روزنامه واشنگتن‌پست در کنسولگری عربستان‌سعودی در استانبول توسط ماموران سعودی ، شروع به عقب‌نشینی کرده‌است .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:06

ایالات‌متحده ، از ترس از خشونت کنگو ، نیروهای نظامی کوچک نظامی را در گابون مستقر می‌کند .
به رویترز
۴ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه گفت که پرسنل نظامی ایالات‌متحده در واکنش به تظاهرات خشونت‌آمیز احتمالی در جمهوری دموکراتیک کنگو پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در آنجا مستقر شده‌اند .
ترامپ در نامه‌ای به رهبران کنگره گفت که اولین گروه از حدود ۸۰ پرسنل نظامی در روز چهارشنبه وارد گابون شدند تا در صورت نیاز به حفاظت از شهروندان و تسهیلات دیپلماتیک در پایتخت Congo's در کینشاسا ، مورد نیاز باشد .
او گفت که آن‌ها در منطقه باقی خواهند ماند تا وضعیت امنیتی در جمهوری دموکراتیک کنگو به گونه‌ای شود که حضور آن‌ها دیگر مورد نیاز نباشد ."
ترامپ گفت که ممکن است نیروهای اضافی در صورت نیاز به گابون مستقر شوند .
کمیسیون انتخاباتی Congo's قرار است در روز یکشنبه نتایج موقت انتخابات ریاست‌جمهوری را منتشر کند ، اما گفته می‌شود که به دلیل رسیدن آهسته صفحات شمارش ، ممکن است به تاخیر افتاده باشد .
ناظران و اپوزیسیون می‌گویند که انتخابات با بی‌نظمی جدی خدشه‌دار شده‌است . دولت Congo's می‌گوید که انتخابات عادلانه بوده‌است و به آرامی پیش رفت .
ائتلاف حاکم رئیس‌جمهور جوزف Kabila's از جانشین خود امانوئل Ramazani Shadary پشتیبانی می‌کند .
جامعه بین‌المللی نگرانی‌هایی را مطرح کرده‌است مبنی بر اینکه یک نتیجه مورد اختلاف می‌تواند موجب ناآرامی شود ، چرا که این مورد بعد از انتخابات ۲۰۰۶ و ۲۰۱۱ بود .
روز پنج شنبه ، وزارت امور خارجه آمریکا از کمیسیون انتخابات خواست تا اطمینان حاصل کند که آرا به طور دقیق شمارش شده‌اند و تهدید به اعمال تحریم علیه آنانی که این روند را تضعیف کرده یا صلح و ثبات را در کشور تهدید کرده‌اند.
ترکیه می‌گوید عملیات نظامی در سوریه وابسته به کشش ایالات‌متحده نیست
به رویترز
۱۰ ژانویه ۲۰۱۹
آنکارا - Mevlut Cavusoglu ، وزیر امور خارجه Turkey's ، روز پنج شنبه گفت که یک عملیات نظامی علیه شبه نظامیان کردستان عراق که ترکیه وعده انجام عملیات در شمال سوریه را داده‌است ، وابسته به نیروی هوایی ایالات‌متحده نیست .
Cavusoglu در مصاحبه‌ای با شبکه ان تی وی گفت که انتظار داشتن ایالات‌متحده برای جمع‌آوری سلاح‌های کامل به متحد YPG که آنکارا به عنوان یک گروه تروریستی شناخته می‌شود واقع گرایانه نیست .
یک هیات از متخصصان سازمان ملل متحد در یمن گزارشی را در سال ۲۰۱۸ صادر کرد و خاطرنشان کرد که هواپیماهای بدون سرنشین " Qasef - ۱ " عملا ً در طراحی ، ابعاد و قابلیت آن با کلاهک ۴۵ کیلوگرم ( ۱۰۰ پوندی ) تا ۱۵۰ کیلومتر ( ۹۵ مایل ) آن را تحویل می‌دهند .
این نوع هواپیماهای بدون سرنشین به سختی می‌توانند با سلاح‌های سبک و یا سنگین به پایین پرتاب شوند . نیروهای عراقی از بیرون راندن گروه دولت اسلامی از شمال عراق مطلع شدند ، جایی که افراط گرایان با نارنجک یا مواد منفجره ساده‌ای برای هدف قرار دادن نیروهای خود ، از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کردند .
جرمی Binnie ، کارشناس سلاح که به عنوان سردبیر روزنامه خاور میانه و آفریقا در هفته‌نامه دفاع Jane's کار می‌کند ، گفت : هواپیماهای بدون سرنشین با مختصات پیش از برنامه‌ریزی برای دنبال کردن، بر خلاف سایر هواپیماهای بدون سرنشین که یک خلبان آن را از طریق یک لینک ویدئویی به پرواز در می‌آورد ، آغاز می‌شوند .
او گفت : " آن‌ها مانند موشک‌های آهسته هستند . Binnie گفت : " زمانی که شروع به کار کردند ، هیچ کنترلی وجود ندارد . آن‌ها باید بویژه زمانی بدانند که این افراد در جایگاه قرار دارند تا بتوانند هدف قرار بگیرند ."
نویسندگان آسوشیتدپرس " برایان رو هان " و "مگی مایکل" در قاهره و "جان Gambrell " در دوبی واقع در امارات‌متحده‌عربی به ما کمک کردند .
رسانه‌های Houthi به نقل از ارتش خود ، drone را به عنوان یک نوع جدید از Qasef ، یا " Striker " ( drone ) توصیف کردند . براساس گزارش وب سایت Houthis ، The - ۲ K برای انفجار در ارتفاع ۲۰ متری ( حدود ۶۵ فوت ) و shrapnel باران بر روی هدف طراحی شده‌است .

 

منبع سایت سربازی

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 1:06